عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دوری از آموزه های اسلامی ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی است.

محمدی خمسه :

دوری از آموزه های اسلامی ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی است.

دوری از آموزه های اسلامی ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی است.

معاون فرماندار در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ اظهار داشت: تغییرسبک زندگی و دوری از آموزه های اسلام ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی خصوصاً تغییر پوشش است.

مهدی محمدی خمسه افزود: بحث پوشش یکی از نمادها و شاخصه های مهم فرهنگ بشر است که آثار اجتماعی رعایت آن سلامت نسل جدید جامعه ، پیشگیری از فساد اخلاقی ، مبارزه با مظاهر بی دینی و حفظ بنیان خانواده است .

سرپرست معاونت فرمانداری آق قلا با توجه به وضعیت آسیبهای اجتماعی بر ضرورت تشکیل حلقه مشاوره خوب در شهرستان تاکید کرده و افزودند : نگاه بخشی به معضلات اجتماعی موجب پایین آمدن عملکرد و بازدهی می شود و باید از نگاه وظیفه مندی نیز خارج و نگاه مسئولانه به آسیبها داشته باشیم و با برنامه و به صورت عملیاتی و ستادی مستمرانه اقدام کنیم .

همچنین ایشان با اشاره به فرارسیدن روز ملی عفاف و حجاب افزودند : یکی از مهمترین احکام الهی که باید تلاش کنیم در جامعه اجراشودحفظ عفاف و حجاب است این در حالی است که در تبلیغات گسترده غرب که با برنامه و هدفمند نیز هستند بی حجابی و پیشرفت و کسب منزلت اجتماعی و مدرن بودن را بهم گره زد ه اند که این سبک غربی در تضاد سبک زندگی است که اسلام برای پیشرفت بشریت تجویز کرده است .

خمسه تاکید کرد: وظیفه مشاورین امور بانوان است که با تقویت پایه های ایمانی ، دفاع عقلانی از فرهنگ عفاف و حجاب وجلوگیری از نفوذ امواج مخرب ماهواره می توانند الگوی اسلامی را گسترش داده وآسیبهای اجتماعی را کاهش دهند .

در ادامه پس ازارائه گزارش گروه های کاری وبررسی برنامه های درحال اجرا مقرر گردید همایش «عفاف و حجاب ، خانواده ، ماهواره » به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در بخش انبارالوم به صورت ستادی برگزار گردد.

دوری از آموزه های اسلامی ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1383
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 139

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:853
بازدید سال:8412
بازدید کل:22304496