عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دستگاه های اجرایی ،مقوله را فرهنگ تخصصی بررسی کنند

هیوه چی :

دستگاه های اجرایی ،مقوله را فرهنگ تخصصی بررسی کنند

دستگاه های اجرایی ،مقوله را فرهنگ تخصصی بررسی کنند

فرماندار و رئیس کارگروه اجتماعی , فرهنگی و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی بااشاره به منویات مقام معظم رهبری در باب فرهنگ , اهتمام جدی و ورود تخصصی دستگاهها به این عرصه را خواستار شدند وافزودند : آموزش امید به آینده برای اقشار مختلف و آموزش کارآفرینی به جوانان تحصیل کرده بایستی مد نظر مسئولین ذیربط قرار گیرد و جوانان با ایده کارآفرینی وارد عرصه زندگی شوند.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: برنامه ریزی جهت کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی از وظایف مهم اعضای کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان است و بایستی اعضای شورا با استفاده از نظرات کارشناسی دستگاه متبوع و سایر ارگانها , نسبت به این مهم اقدام نمایند.

فرماندار با بیان اینکه خانواده پایه و اساس جامعه است ، افزود: استفاده از آموزه های دینی جهت تقویت فرهنگ غنی اسلامی ایرانی جهت مقابله با هجمه های فرهنگی غرب می تواند جلوی بسیاری از آسیب های ناشی از ناهنجاری های اجتماعی را بگیرد.

در ادامه نیک خواه رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورا با طرح پیشنهادات واصله به دبیرخانه و دفتر اجتماعی فرمانداری از سوی اعضاء جلسه , مهمترین معضلات فرهنگی اجتماعی منطقه را قرائت و ازبرخی دستگاههای عضو( تبلیغات اسلامی-شبکه بهداشت-بسیج سپاه-نیروی انتظامی –بخشداری مرکزی –ورزش وجوانان) بابت ارسال نظرات و برنامه های پیشنهادی جهت تصویب در جلسه تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر آقاپور مدیر شبکه بهداشت ودرمان در ادامه گزارشی از وضعیت خودکشی , علل و راهکارهای آن ارائه نمود.

در ابتدای جلسه نیز , آخوند میرزاعلی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی , با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان , بر اهمیت خودسازی , ترویج فرهنگ غنی اسلامی , لزوم آشنایی نسل جوان با آرمان های شهداء و دفاع مقدس و آگاهی بخشی به جامعه نسبت به معضلات فرهنگی تاکید نمود.

گفتنی است جلسه مشترک کارگروه اجتماعی فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی شهرستان در روز شنبه 14 تیرماه  با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1130
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 132

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:840
بازدید سال:8399
بازدید کل:22304483