عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون فرماندار آق قلا بر شناسایی بانوان توانمند و تشکیل تعاونی های بانوان تاکید کرد


معاون فرماندار آق قلا بر شناسایی بانوان توانمند و تشکیل تعاونی های بانوان تاکید کرد

معاون فرماندار آق قلا بر شناسایی بانوان توانمند و تشکیل تعاونی های بانوان تاکید کرد

مهدی محمدی خمسه سرپرست معاونت فرمانداری آق قلا با تاکید بر شناسایی بانوان توانمند و تشکیل تعاونی های بانوان گفت :در بحث اشتغال بانوان زمانی موفق خواهیم بود که نگاه ها مسئولانه ، فرابخشی و تعاملی باشد و امیداواریم با برگزاری این جلسات و با هدایت بانوان به سمت کارهای گروهی و جمعی ، شاهد توسعه یافتگی و آسیب زدایی در شهرستان باشیم .

در ادامه خانم پوری مشاور امور بانوان ضمن ارائه آمار وضعیتی بانوان به بیان اهداف تشکیل گروه کاری اشتغال از جمله ساماندهی اشتغال بانوان با اولویت ارتقا توانایی هایی زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب پذیر ، نیازمند و زنان روستایی و ایجاد زمینه های اشتغال با استفاده از ظرفیتهای موجود درادارات در جهت تقویت و گسترش مشاغل خانگی بانوان ، شرکتهای تعاونی بانوان و حفظ تحکیم بنیان خانواده اشاره نمودند.

همچنین ایشان ضمن اشاره به عملکرد برخی دستگاهها در حوزه اشتغال بانوان مانند مرکز صنایع دستی شهرستان ضرورت هدایت بانوان به سمت تشکیل تعاونی ها ، ایجاد آموزشگاهها و فعالیتهای گروهی در جهت توسعه اشتغال را تاکید نمودند .

لازم به ذکر است که در این جلسه خانم لطیفه پقه از بانوان هنرمند شهرستان که توانسته بود با کمترین امکانات برای 80نفر از بانوان در 16 روستا ایجاد اشتغال در زمینه رودوزی ترکمن نماید به عنوان مهمان حضور داشتند و به بیان فعالیتها و مشکلات خویش پرداختند .

همچنین در این جلسه به آسیب شناسی حوزه اشتغال بانوان در بخشهای مختلف پرداخته شد و اعضا به بیان گزارش عملکرد و ارائه پیشنهادات در جهت توسعه اشتغال بانوان و کاهش آسیبها پرداختند.

 گفتنی است جلسه گروه کاری اشتغال با حضور سرپرست معاونت فرمانداری و سایر اعضا به همت دفتر بانوان فرمانداری و دبیری نمایندگی میراث فرهنگی وصنایع دستی شهرستان در روز یکشنبه مورخ 8/4/93 در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .

معاون فرماندار آق قلا بر شناسایی بانوان توانمند و تشکیل تعاونی های بانوان تاکید کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1306
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 131

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:360
بازدید سال:7919
بازدید کل:22304003