عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیشرفت در مذاکرات هسته ای برگ زرینی در تاریخ دیپلماسی ایران است

فرماندار شهرستان آق قلا:

پیشرفت در مذاکرات هسته ای برگ زرینی در تاریخ دیپلماسی ایران است

پیشرفت در مذاکرات هسته ای برگ زرینی در تاریخ دیپلماسی ایران است

فرماندار شهرستان آق قلا در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سال 94 با بیان این مطلب گفت: پیشرفت در مذاکرات هسته ای ایران دستاوردی بزرگ در عرصه بین المللی و "برگ زرینی در پرونده پیروزی‌های درخشان ایران در تاریخ دیپلماسی است.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: در عرصه جهانی و بین المللی بارها تیم هسته ای ایران مورد تحسین قرار گرفت و حتی نشریات آمریکایی در مقالات خودشان ، تیم هسته ای ایران را قوی تر از تیم آمریکا عنوان کردند.

وی با بیان اینکه تیم هسته ای ایران کار جهادی کردند ؛ افزوند: در مذاکرات هسته ای 6 قدرت جهانی در یک طرف و کشور جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر حضور داشتند که این موضوع بیانگر قدرت ایران در حوزه دیپلماسی بین المللی است .

فرماندار شهرستان آق قلا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشتند : تمام تلاش ما این است که محتوی شعار نوروزی مقام معظم رهبری در شهرستان آق قلا شکل اجرایی مطلوبی به خود بگیرد و همدلی و همزبانی در راستای توسعه شهرستان اتفاق بیفتد.

هیوه چی همچنین در این جلسه با اشاره به کیفیت بخشی آموزشی در حوزه آموزش و پرورش اشاره کردند و افزودند: امسال بایستی برنامه های آموزش و پرورش در بحث کیفیت بخشی آموزشی با جدیت دنبال خواهد شد و در قدم اول ضمن شناسایی نقاط ضعف آموزشی شهرستان با استفاده از آمارها و داده ها ، راهکارهای مناسب توسعه تدوین می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا اضافه کرد: آسیب شناسی دوره های مختلف آموزشی اعم از ابتدائی و راهنمایی و دبیرستان و بررسی نقاط ضعف براساس تقسیم بندی منطقه ای و جغرافیایی می تواند برای تدوین برنامه منسجم برای ارتقاء کیفیت آموزشی شهرستان اثرگذار باشد.

گفتنی است اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 94 دیروز شنبه 22 فروردین در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

پیشرفت در مذاکرات هسته ای برگ زرینی در تاریخ دیپلماسی ایران است

 

پیشرفت در مذاکرات هسته ای برگ زرینی در تاریخ دیپلماسی ایران است

 

پیشرفت در مذاکرات هسته ای برگ زرینی در تاریخ دیپلماسی ایران است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 937
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 481

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:641
بازدید سال:8200
بازدید کل:22304284