عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تدوین برنامه مدون برای توسعه آق قلا توسط دستگاه های اجرایی ضروری است

فرماندار شهرستان آق قلا:

تدوین برنامه مدون برای توسعه آق قلا توسط دستگاه های اجرایی ضروری است

تدوین برنامه مدون برای توسعه آق قلا توسط دستگاه های اجرایی ضروری است

فرماندار شهرستان آق قلا در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: تدوین برنامه مدون برای توسعه شهرستان آق قلا با همکاری دستگاه های اجرایی مناسب امکان پذیر است و ضروری است دستگاه‌های اجرایی شهرستان آق قلا برای تحقق توسعه پایدار برنامه ارائه کنند.

الیاس هیوه چی در جمع مدیران ادارات و نهادهای شهرستان اضافه کرد: هدف گذاری برای توسعه شهرستان و حرکت هدفمند همراه با برنامه عملیاتی مناسب و تدوین شده مورد تاکید بوده و هر مسئول ارگان اجرایی موظف است اهداف کلی توسعه دستگاه متبوع خود را مشخص و برنامه های خود را بر اساس جدول زمانی مدون اجرایی کند .

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر اظهار داشتند:دهه مبارک فجر با اعتقادات ما گره خورده است و جزو ارزش های انقلاب اسلامی است ، ارزش های که مردم مسلمان ایران اسلامی برای تحقق آن شهید دادند بنابراین لازم و ضروری است که در تبیین ارزش های انقلاب و حفاظت و صیانت از آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 

نماینده عالی دولت ضمن انتقاد از عملکرد بعضی دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری مناسب های ارزشی انقلاب اضافه کرد:برنامه های شاخصی همچون 15 خرداد و هفته وحدت در شهرستان علی رغم برگزاری چندین جلسه هماهنگی ، به دلیل کم کاری بعضی دستگاه های اجرایی ضعیف برگزار شد و این در شان و جایگاه این مناسبت ها نبود .

 

هیوه چی ضمن تذکر به دستگاه های اجرایی شهرستان اضافه کرد:بایستی برنامه دهه مبارک فجر با قوت و کیفی و آنچه که در شان و منزلت این ایام هست ، اجرا شود و کوتاهی در تبیین ارزش های انقلاب پذیرفتنی نیست .

 

فرماندار شهرستان آق قلا در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه اشتغال دغدغه دولت تدبیر و امید است ، اضافه کرد : امروزه مسئله اصلی مسئولین کشور و به ویژه دولت تدبیر و امید در حوزه جوانان ، مسئله اشتغال و توانمند سازی خانواده هاست و آن چیزی که شهرستان در حال حاضر نیاز دارد گرایش جوانان به سمت آموزش های مهارتی و فنی است . با بررسی بعمل آمده توسط سازمان فنی و حرفه استان 11 رشته مهارتی و فنی مورد نیاز شناسایی شده که زمینه ساز اشتغال پایدار برای جوانان خواهد بود.

 

تدوین برنامه مدون برای توسعه آق قلا توسط دستگاه های اجرایی ضروری است

 

مهندس امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشتند:مسئولین وظیفه خطیری در تبیین ارزش های انقلاب دارند و بایستی نسل جوان از نقش رهبری امام راحل (ه) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کند.

 

وی اضافه کرد : حضرت امام (ره) با دست های خالی و با تکیه برقدرت لایزال الهی و به پشتیبانی مردم در شرایطی رهبری انقلاب را برعهده گرفت که قدرت های غرب و شرق در اوج قدرت بودند . شجاعت ،تصمیم و انتخاب حضرت امام راحل (ع) دنیا را متحیر کرد و شکل گیری حکومت اسلامی از آنجایی که مورد تردید بسیاری از بزرگان و علما بود به رهبری حضرت امام (ره) در دهه مبارک فجر شکل گرفت .

 

مهندس امامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم فرصت بود و هم تهدید اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی یک تهدید جدی برای استکبار جهانی بود ، انقلابی که در اوج قدرت نظام های غرب و شرق به رهبری امام راحل (ره) ظهور کرد و تمامی معادلات جهانی را بهم ریخت . افزایش موضع تهدید ، ترورهای کور و تحمیل جنگ با رژیم بعثی ، دوران سختی را برای انقلاب نوپای مردم رقم زد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اما انقلاب اسلامی برای مردم ایران یک فرصت طلایی بود ، فرصتی که دنیا و افکار جهانی را متوجه خودش کرد و استقلال طلبی و استکبار ستیزی را مطرح کرد و پیام های انقلاب در سرتاسر جهان طنین انداز شد.

 

وی افزود: ابهت و قدرت ایران اسلامی امروزه در مذاکرات هسته ای نمایان است ، مذاکراتی که در یک طرف آن ایران به تنهایی قرار دارد و در طرف دیگر آن 5 کشور قدرتمند جهانی . امروز قدرت مردم ایران به اندازه ای رسیده است که قدرت های جهانی شرق و غرب را به پای میز مذاکره کشانده است و این در سایه صبر و شکیبایی و استقامت مردم ایران در مقابل تهدید ها و فشارها به دست آمده است.

 

مهندس امامی به پیام اقتصادی انقلاب نیز اشاره کردند و افزودند: امروزه با تدبیر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید این فرصت به وجود آمد که با اراده خودمان و با رویکرد هدفمند ، جامع تر و وسیع تر برای آینده انقلاب برنامه ریزی کنیم . امروز زمزمه های بیداری انقلاب به سرعت از حوزه های جغرافیایی خارج شده و از مرزها عبور کرده است .

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نگاه مدیران ما بایستی نگاه رو به رشد باشد اضافه کرد: بایستی در جلسات برنامه ریزی شهرستان افق توسعه شهرستان مشخص شده باشد . هدف گزاری کلی بدون عدد و ارقام قبول قبول نیست ، بایستی برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی براساس آمار و ارقام توسعه ای بررسی شود .

 

وی با بیان اینکه افق 1404 شهرستان مدون و مشخص نیست ، افزود: تبدیل جلسات به نشست های کارشناسی و مشخص کردن شفاف راهکارها و هدف ها براساس آمار درست در سایه مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در زمینه رشد اقتصادی شهرستان می تواند اثرات مثبتی در افق توسعه شهرستان داشته باشد.

 

مهندس امامی در پایان سخنانش به ظرفیت های شهرستان اشاره کردند و افزودند: صحرا یکی از پتانسیل خدادی است که ما هنوز نتوانستیم از آن استفاده بهینه داشته باشیم و هنوز برنامه هدفمندی توسط مسئولین کشاورزی شهرستان و حتی استان برای بهره مندی از اراضی صحرا تدوین نشده است و این یک ضعف اساسی برای توسعه پایدار شهرستان است .

 

در ابتدای جلسه نیز حاج عبدالرزاق آخوند رهبر امام جمعه شهر آق قلا طی سخنانی با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر به قول امام راحل (ره) انفجار نور در مقابل ظلمات بود و توانست مردم ایران را از تباهی و ظلمات نجات دهد و به سمت اسلام ناب محمدی (ص) رهنمون سازد.

 

وی اضافه کرد: قاعده خلقت بشریت این است که در هر عصری افرادی ظهور می کنند که منجی بشریت زمان خود هستند همنطوری که انبیاء در زمان های مختلف ظهور کردند و ظلمات و تباهی را از بین بردند .

 

تدوین برنامه مدون برای توسعه آق قلا توسط دستگاه های اجرایی ضروری است

 

امام جمعه مسجد عرفانی شهر آق قلا اضافه کرد: در زمان طاغوت نیز کشور ایران در اوج طغیان و فساد بود و حضرت امام راحل(ره) توانستد با توکل به خداوند متعال اکاذیب و طغیان ها را جمع کند و امروز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری توانسته است با رهبری عالی شان ادامه دهنده راه متعالی امام راحل (ره) باشند .

 

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تدوام این راه توسط مقام معظم رهبری یکی از وعده های خداوند متعال در حفاظت از دین در مقابل نسیان و تباهی محقق شد و و اسلام ناب محمدی (ص) در جهان طنین انداز شد.

 

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی مهارت های فنی و حرفه ای در روستاهای شهرستان بین فنی و حرفه ای استان و فرمانداری آق قلا امضاء شد.

تدوین برنامه مدون برای توسعه آق قلا توسط دستگاه های اجرایی ضروری است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 937
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 393

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4063
بازدید سال:4063
بازدید کل:22300147