عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرا رسیدن اعیاد شعبانیه٬روز پاسدار و جانباز را تبریک و تهنیت گفت

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا با صدور پیامی:

فرا رسیدن اعیاد شعبانیه٬روز پاسدار و جانباز را تبریک و تهنیت گفت

فرا رسیدن اعیاد شعبانیه٬روز پاسدار و جانباز را تبریک و تهنیت گفت

"سلیمان هاشمی"با صدور پیامی،فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

صبح امروز یکشنبه 15 ام اسفند ماه،"سلیمان هاشمی"سرپرست فرمانداری با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم،سالروز میلاد باسعادت و خجسته،حضرت امام حسین(ع)٬اباالفضل العباس(ع) و روز پاسدار و جانباز را به مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بخصوص پاسداران و جانبازان شهرستان آق قلا٬تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

طلیعه ماه زیبای«شعبان»موسم طلوع سه خورشیدی است که نام و راه و مرامشان از آغاز تا پایان با همدیگر عجین بوده و اکنون نیز پس از قرن‌ها،نام پرمِهرشان در تقویم‌ها همراه و عجین است.

سوم و چهارم شعبان المعظم،سالروز میلاد باسعادت و خجسته،سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين(ع)و پرچمدار دفاع از حریم ولایت،حضرت اباالفضل العباس(ع)به واسطه رشادت ها و جانفشانیهای پاسداران رشيد و غيور انقلاب اسلامی و همچنين فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامي به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

سوم شعبان،روزپاسدار،روز تحقق پاسداری از اسلام ناب،تبلور دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلام است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی،با کارنامه ای درخشان و پرافتخار درعرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها،عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نقش محوری ایفاء کرده است.

چهارم شعبان روز جانباز نیز یکی از روزهای مبارک در تاریخ سراسر عزت و فداکاری ایران اسلامی است. جانبازان سرافراز سند زنده ایثارگری و ترجمان بی بدلیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش های ناب محمدی(ص)و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب،شهیدان زنده ای که در راه جهاد با سلاح ایمان،عقیده و معنویت ،دست از تمام وابستگی های دنیوی خود شسته،به ستیز و نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف متعالی اسلام پرداخته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی،فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را به پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز ایران اسلامی،به ویژه پاسداران و جانبازان معزز شهرستان آق قلا كه ملت ايران،آسايش و آرامش امروز خود را مديون غيور مردي و جانفشاني اين بزرگمردان مي دانند كه در هشت سال دفاع مقدس و خارج از مرزهای کشور،با اخلاص و ايمان به خداوند متعال،غيورانه از کيان جمهوري اسلامي ايران دفاع می كنند و آزادگي را براي ملت ايران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادي و آزادگي را در فرهنگ لغت اين سرزمين معنا بخشيدند،تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی،مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری،عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

"سلیمان هاشمی"

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 361
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4370

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:673
بازدید سال:8232
بازدید کل:22304316