عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

صبح امروز صادر شد :

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه

 فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی ، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

صبح امروز یکشنبه 10 اردیبشهت ماه ، فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی سوم و چهارم شعبان المعظم ، سالروز میلاد باسعادت و خجسته ، امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

طلیعه ماه زیبای «شعبان» موسم طلوع سه خورشیدی است که نام و راه و مرامشان از آغاز تا پایان با همدیگر عجین بوده و اکنون نیز پس از قرن‌ها ، نام پرمِهرشان در تقویم‌ها همراه و عجین است.

سوم و چهارم شعبان المعظم ، سالروز میلاد باسعادت و خجسته ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و پرچمدار دفاع از حریم ولایت ، حضرت اباالفضل العباس (ع) به واسطه رشادت ها و جانفشانیهای پاسداران رشيد و غيور انقلاب اسلامی و همچنين فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامي به ترتیب به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

سوم شعبان ، روزپاسدار ، روز تحقق پاسداری از اسلام ناب ، تبلور دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلام است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی ، با کارنامه ای درخشان و پرافتخار درعرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها ، عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نقش محوری ایفاء کرده است .

چهارم شعبان روز جانباز نیز یکی از روزهای مبارک در تاریخ سراسر عزت و فداکاری ایران اسلامی است . جانبازان سرافراز سند زنده ایثارگری و ترجمان بی بدلیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش های ناب محمدی (ص) و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ، شهیدان زنده ای که در راه جهاد با سلاح ایمان ، عقیده و معنویت ، دست از تمام وابستگی های دنیوی خود شسته ، به ستیز و نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف متعالی اسلام پرداخته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان ، فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را به پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز ایران اسلامی ، به ویژه پاسداران و جانبازان معزز شهرستان آق قلا ، كه ملت ايران ، آسايش و آرامش امروز خود را مديون غيور مردي و جانفشاني اين بزرگمردان مي دانند كه در هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر در خارج از مرزهای کشور و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم "حضرت زینب (س) " و مبارزه با تروریست های تکفیری ، با اخلاص و ايمان به خداوند متعال، غيورانه از كشور و كيان جمهوري اسلامي ايران دفاع می كنند و آزادگي را براي ملت ايران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادي و آزادگي را در فرهنگ لغت اين سرزمين معنا بخشيدند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی ، مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری ، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 613
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1654

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 246
بازدید ماه:1139
بازدید سال:8698
بازدید کل:22304782