عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۱۳ آبان ماه،روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است

سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد گرامیداشت روز ملی استکبار ستیزی شهرستان آق قلا:

۱۳ آبان ماه،روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است

۱۳ آبان ماه،روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است

"عبدالغفور غراوی"گفت:۱۳ آبان ماه،روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

صبح امروز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه،"عبدالغفور غراوی"سرپرست فرمانداری،با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)،این روز را نقطه عطفی در کوبیدن مهر باطل بر اهداف کور و توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس ستاد هماهنگی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

درسالنامه سیاسی و اجتماعی،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،سیزدهم آبانماه،یادآور ایامی سرنوشت ساز است. رویدادهایی ارزنده که به گفته معمار عظیم الشان انقلاب اسلامی-حضرت امام خمینی (ره) – «یوم الله» است.روز تبعید ظالمانه امام خمینی (ره) به کشور ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان مظلوم در سال ۱۳۵۷ به دست عمال سفاک ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)،رویدادهایی تاثیر گذار که هریک در نوع خود چهره واقعی ظلم ظالمان جهانخوار و ایادی دست نشانده آنرا مبرز تر و مبرهن تر ساخت.

بی تردید وقوع این رویدادهای برجسته در تاریخ جمهوری اسلامی ایران حاوی پیام های ارزشمندی است  تا با بهره مندی آگاهانه از مولفه های بنیادین خودباوری،عزت مداری،اعتماد به نفس،وحدت کلمه و ولایت شناسی به شیوه ای بخردانه در برابر توطئه ها و دسیسه های منفور نظام منحوس سلطه جهانی، ایستادگی و مقاومت نموده و با سرلوحه قرار دادن سخنان بزرگان نظام اسلامی،بالاخص جوانان و نوجوانان سرافراز این سرزمین در راستای اجرایی نمودن گام دوم انقلاب با صلابت در راستای صیانت و سیادت از نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران طی طریق نمایند.

13 آبان 57، روز شکست عظمت و اقتدار حکومت طاغوت و روز ظهور قدرت ایمان و توانایی جوانان ایران اسلامی و تداعی کننده پایمردی جوانانی است که در سال ۱۳۵۸ در پیروی از امام خویش، طبل رسوایی مزدوران و جاسوسان آمریکایی را به صدا درآوردند و ثابت کردند که ایرانیان هرگز ننگ سیطره استکبار را بر پیشانی خود نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.

آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سربلند ۱۳ آبانماه، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به عموم فرهیختگان به ویژه دانش آموزان ارجمند شهرستان آق قلا،این آتیه سازان آگاه،تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید آن دارم با استعانت از حضرت احدیت و تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آینده نزدیک،سرافکندگی و اضمحلال سلطه ستمكاران عالم را شاهد باشیم.

"عبدالغفور غراوی"

سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد گرامیداشت روز ملی استکبارسیتزی

شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 231
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4259

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 219
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:805
بازدید سال:8364
بازدید کل:22304448