عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت نماینده عالی دولت از مردم شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

صبح امروز در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر شد:

دعوت نماینده عالی دولت از مردم شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

دعوت نماینده عالی دولت از مردم شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

"امیر شیر توماج"با صدور پیامی از مردم شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت بعمل آورد.

صبح امروز یکشنبه 12 آبان ماه و در آستانه فرا رسیدن  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،"امیر شیر توماج"فرماندار با صدور پیامی،آحاد مختلف مردم،به ویژه دانش آموزان و دانشجویان شهرستان آق قلا را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس ستاد هماهنگی برگزاری یوم الله 13 آبان آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

۱۳آبان،در تقویم رسمی کشور ما با عنوان"روز ملی مبارزه با استکبار جهانی"نامگذاری شده که به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.این روز،یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن بیگانگان از ایران نقش مؤثری داشته است.

سه رویداد مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳،به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸،همواره ایستادگی در برابر قدرت‌های منفعت‌طلب و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی را تداعی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان به ویژه خودباوری و اتکا به نفس نسل جوان را یادآور می‌شود.

بدون تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره)،هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

ملت هوشیار و بیدار ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان پر شورتر از سال های قبل با اراده مصمم و مشت های گره کرده بار دیگر پیام عدالت خواهی و استکبار ستیزی را در روز 13 آبان ماه با حضوری گسترده فریاد خواهند زد و با موفقیت های کلان در صحنه های علمی،هیمنه آمریکا،آل سعود و دیگر دولت های مستکبر را خواهند شکست و با آرمان های امام راحل و شهدای دانش آموز و دانشجو تجدید بیعت خواهند کرد.

اینجانب بعنوان نماینده دولت"تدبیر و امید"،از ملت استکبار ستیز و همیشه در صحنه و تمامی اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان آق قلا دعوت می نمایم تا با حضور انقلابی،گسترده،متحد و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان،ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی،بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی دوباره زنند.

"امیر شیر توماج"

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی برگزاری یوم الله 13 آبان

شهرستان آق قلا

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 366
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3572

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:3972
بازدید سال:3972
بازدید کل:22300056