عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت سرپرست فرمانداری از مردم شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در انتخابات

در آستانه خلق حماسه ای دیگر صادر شد:

دعوت سرپرست فرمانداری از مردم شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در انتخابات

دعوت سرپرست فرمانداری از مردم شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در انتخابات

"عبدالغفور غراوی"از مردم شهرستان آق قلا جهت شرکت در انتخابات دعوت بعمل آورد.

شامگاه امروز پنجشنبه 27 ام خرداد ماه،در آستانه خلق رویداد مهم وحماسه سیاسی دیگر،"عبدالغفور غراوی"سررست فرمانداری با صدورپیامی از همه آحاد مردم متدین و ولایتمدار شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور و با مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمیبن دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت بعمل آورد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس هیات اجرایی انتخابات 1400 آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم

مردم شریف و آگاه شهرستان آق قلا؛اکنون که در این مقطع تاریخی و حساس که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین انتخابات‌ها را در پیش روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

پرواضح است که هر زمان شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بوده ایم،انتخاباتی پرشورتر و با پشتوانه‌ی قوی‌تر رقم زده شد؛و امروز برای داشتن ایرانی پویا و قدرتمند نیازمند تبلور اراده‌های مردمی در تعیین سرنوشت خود هستیم که این مهم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای محقق خواهد شد.

انتخابات مظهر اراده‌های مردمی در سرنوشت خود و یک فرصت مهم و بی بدیل برای تحقق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نبایست به راحتی و به هر بهانه‌ای آن را از دست داد.

آری انتخابات بعنوان شاخصه مردم‌سالاری، از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران اسلامی با حضور متعهدانه در صحنه، ضمن بی‌اثر نمودن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.

تاریخ گواهی می‌دهد که هر زمان مردم در صحنه بوده اند شاهد توفیقات و دستاورد‌های بی بدیل و تاریخی بوده ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال تحریم‌های ظالمانه بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

و اینک با تأسی به وصایای گهربار امام راحل (ره) و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مشارکت حداکثری در انتخابات شما مردم شریف،عزیز،مومن،انقلابی و فرهیخته شهرستان آق قلا را دعوت می‌نمائیم تا همه با هم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد آن را به یک جشن ملی از شور و شعور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی تبدیل نمائیم و برگ زرین دیگری برافتخارات پرشکوه مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد.

"عبدالغفور غراوی"

سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی انتخابات

شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 221
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4212

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:786
بازدید سال:8345
بازدید کل:22304429