عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت فرماندار شهرستان آق قلا از عموم مردم منطقه،جهت شرکت در انتخابات دوم اسفند

صبح امروز در آستانه رویداد مهم پیش رو صادر شد:

دعوت فرماندار شهرستان آق قلا از عموم مردم منطقه،جهت شرکت در انتخابات دوم اسفند

دعوت فرماندار شهرستان آق قلا از عموم مردم منطقه،جهت شرکت در انتخابات دوم اسفند

"امیر شیر توماج"فرماندار و رئیس هیات اجرایی،از مردم شهرستان آق قلا جهت شرکت در انتخابات دوم اسفند،دعوت بعمل آورد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز پنجشنبه یکم اسفند ماه،در آستانه رویداد مهم و سیاسی سال جاری،"امیر شیر توماج"فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی،از آحاد مختلف مردم منطقه جهت حضور پرشور و مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل آورد.

در پیام رئیس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آق قلا آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

پايه‏ ي نظام ما همين انتخابات است."مقام معظم رهبری"

هنوز صلابت گام هاي تان در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن در فضاي ايران اسلامي طنين انداز است،شكوه آن حضور بي نظير روز جمعه،دوم اسفند ماه و در پاي صندوق هاي راي تكرار خواهد شد،عشق به رهبري،قدرداني از خون شهیدانی همچون"سپهبد حاج قاسم سلیمانی"،استمرار امنيت داخلي و استقلال جهاني و تجلي وحدت و انسجام ملی،همه و همه با حضور شما در پاي صندوق هاي راي عينيتي دوباره مي يابد.

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی،نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می کند تا با حضور علاقمندانه،در تعیین سرنوشت خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

 بی تردید نقش تأثیر گذار مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران و تقنین،نظارت و ریل گذاری حرکت دولت،اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می کند تا مردم در این برهه ی حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست محترم جمهور با انتخاب درست در افزایش اقتدار،عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

دوم اسفند ماه،میعادگاه حماسه حضور مردم بصیر و شریف ایران اسلامی است که بار دیگر وحدت،همدلی،بصیرت و تعصبمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلابمان را دربرابر تمامی خدعه ها و نیرنگ های دشمنان بیمه کنیم و آن روز تمام دنیا به تماشای حضور تک تک ما ایستاده اند.

از همه آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار،بزرگوار و همیشه در صحنه منطقه دعوت می نمایم با اتکاء به خداوند متعال،همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی،با حضوری پرشور،به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران،به پای صندوق های رأی بیایند و با مشارکت حداکثری خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،برگ زرین افتخار دیگری برای شهرستان آق قلا در پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نظام اسلامی رقم زنند.

"امیر شیر توماج"

فرماندار و رئیس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

شهرستان آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 329
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3807

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:653
بازدید سال:8212
بازدید کل:22304296