عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آق قلا:

حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است

حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه،همزمان با سومین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر،دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین(میز خدمت)با حضور"امیر شیر توماج"فرماندار،مدیران ادارات،نهادها و روسای دستگاههای اجرایی،دهیاران و شوراهای اسلامی و اقشار مختلف مردم،در روستای گوگ تپه یک،بخش وشمگیر شهرستان آق قلا برگزار شد.

"امیر شیر توماج"در این برنامه که به صورت پخش زنده رادیوئی برنامه"رو در رو،تا مسیر توسعه"از صدای گلستان برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین بهار انقلاب،حضور مسئولین در میان مردم را از برکات انقلاب اسلامی بیان کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا از مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر با حضور مسئولین کشوری خبر داد و افزود:روز جمعه 18/11/98 با حضور مسئولین کشوری و "دکتر حق شناس"استاندار گلستان،مآئین متمرکز افتتاح و کلنگ زنی 114 پروژه عمرانی،تولیدی و اقتصادی با اعتبار 925 میلیارد ریال و اشتغالزایی 116 نفر در سالن همایش کسب و کار شهرک صنعتی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به وقوع سیلاب اخیر گلستان و تاکیدات مقام معظم رهبری در امداد رسانی به سیل زدگان،خاطر نشان کرد:شهرستان آق قلا رنگین کمان اقوام و مصداق بارز وحدت و انسجام مردمان ساکن منطقه است و سیلاب اخیر گلستان برکاتی بهمراه داشت و منویات مقام معظم رهبری موجب شد از جای جای ایران اسلامی چه شیعه و چه سنی برای کمک و امدادرسانی به سیلزدگان منطقه بشتابند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آق قلا از اجرای 273 برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی خبر داد و برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین را در راستای اجرای برنامه های ستاد بیان کرد.

"توماج"در خاتمه سخنان،بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع تاکید نمود و گفت:احترام ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در،هدف نهایی حقوق شهروندی و طرح تکریم است و نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاههای اجرایی و اولویت مهم کارکنان و مدیران ادارات شهرستان آق قلا است.

حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است

 

حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است

 

حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است

 

حضور مسئولین در میان مردم،از برکات انقلاب اسلامی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 362
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3767

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:675
بازدید سال:8234
بازدید کل:22304318