عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار شهرستان آق قلا در برنامه زنده رادیویی ترکمنی صدای گلستان

در پنجمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر انجام شد:

حضور فرماندار شهرستان آق قلا در برنامه زنده رادیویی ترکمنی صدای گلستان

حضور فرماندار شهرستان آق قلا در برنامه زنده رادیویی ترکمنی صدای گلستان

فرماندار شهرستان آق قلا با حضور در برنامه زنده رادیوئی بخش ترکمنی صدای گلستان،گزارشی از برنامه های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجراین شهرستان را ارائه نمود.

عصر روز دوشنبه 16بهمن ماه و در پنجمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر،"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با حضور در شهرستان گرگان در مصاحبه زنده رادیوئی بخش ترکمنی صدای گلستان شرکت نمود و گزارشی از برنامه ها و مراسمات دهه فجر این شهرستان را به اطلاع شنوندگان رسانید.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اجرای 238 برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین مراسم افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه عمرانی،تولیدی و اقتصادی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

فرماندار شهرستان آق قلا دیدار با خانواده معظم شهداء با حضور معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همچنین سخنرانی در نماز جمعه در خصوص اقدامات و برنامه های دولت دوازدهم را سرآغاز برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر این شهرستان عنوان کرد.

"ضمیر" اتمام عملیات مرمت پل تاریخی شهر آق قلا را از مهمترین مطالبات مردمی این شهرستان بیان کرد و در همین راستا از برگزاری جشن مردمی و مراسم افتتاح متمرکز 45 پروزه عمرانی،تولیدی و اقتصادی با اعتبار 390 میلیارد ریال و اشتغالزائی 87 نفر با حضور "دکتر سید مناف هاشمی" استاندار محترم گلستان در روز 21 بهمن ماه امسال خبر داد.

افتتاح فاز یک میدان زندگی،همایش پیاده روی خانوادگی با شعار انقلابی،مراسم تجلیل از انقلابیون ،جشن انقلاب،جنگ شادی،برپائی نمایشگاه توانمندی های شهرستان،افتتاح تالار پذیرائی در روستای قربان آباد،واحد صنعتی بازیافت باطری و چندین واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی آق قلا،سالن ورزشی روستای گری دوجی،همایش کودک و نوجوان، نشست بانوان و تحکیم خانواده با حضور "خانم دکتر معصومه ابتکار" معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، همایش نخبگان، مسابقات کشتی سنتی و بازیهای بومی و محلی از مهمترین برنامه های اجرایی ستاد دهه فجر می باشد که "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا در مصاحبه زنده رادیوئی بخش ترکمنی صدای گلستان عنوان کرد.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 652
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2185

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4018
بازدید سال:4018
بازدید کل:22300102