عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه هاي شهرداران آق قلا و انبارالوم جهت استقبال از مسافرين نوروزي


برنامه هاي شهرداران آق قلا و انبارالوم جهت استقبال از مسافرين نوروزي

شهرداران آق قلا و انبارالوم گزارش از اقدامات و برنامه هاي خود را جهت استقبال از مسافرين نوروزي ارائه كردند.

شهردار آق قلا در جلسه شوراي اداري شهرستان آق قلا گفت: كمپ اطلاع رساني شهرداري آق قلا در ايام نوروز با نصب آلاچيق نماد زندگي قوم تركمن از مسافرين نوروزي استقبال خواهد كرد.
عبدالرشيد قرنجيك در جمع مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان آق قلا اضافه كرد: در اين كمپ علاوه بر راهنماي مسافرين نوروزي با توزيع بروشور اطلاع رساني ، زيور آلات و صنايع دستي تركمن نيز به همراه پخش سرودهاي تركمني به نمايش گذاشته خواهد شد.

وي اضافه كرد: پخت غذاهاي تركمني در صورت مساعد بودن هوا از ديگر برنامه هاي كمپ نوروزي شهرداري خواهد بود.
شهردار آق قلا سپس به تشكيل كميته پشتيباني ستاد در شهرداري اشاره كرد و افزود: كشيك اداري شهرداري از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردين سال آينده علاوه بر كشيك سايرواحدها از جمله آتش نشاني ،فضاي سبز و..... برقرار خواهد بود.
قرنجيك اضافه كرد: براي آماده سازي شهر جهت استقبال از ميهمان نوروزي ، نظافت شهر به صورت محله اي برنامه ريزي شده و كليه واحدهاي موتوري ، فضاي سبز ، خدمات شهري و عمران از ۱۵  اسفند با كليه امكانات در محلات و شهرك ها حضور خواهند داشت.
وي اضافه كرد: آذين بندي خيابان ها و ميادين و فضاسازي و نورپردازي پارك ساحلي و پل تاريخي آق قلا ساير اقدامات شهرداري در ايام خواهد بود.
وي همچنين از لكه گيري به صورت مكانيزه و روكش آسفالت بعضي  خيابان هاي شهر طي چند روز آينده خبر داد. 
شهردار انبارالوم نيز از فعاليت بخش خصوصي در كمپ نوروزي اطلاع رساني شهرداري انبارالوم خبر داد.

برنامه هاي شهرداران آق قلا و انبارالوم جهت استقبال از مسافرين نوروزي

مهندس كاظم فرزانه در جلسه شوراي اداري شهرستان آق قلا در جمع مسئولين ادارات با بيان اين مطلب گفت: براي اولين بار در شهر انبارالوم در كمپ اطلاع رساني شهرداري انبارالوم كه در ورودي شهر نصب خواهد شد خدماتي از قبيل پنير محلي ، خامه محلي و شير گاو ، شتر و پشمه محلي و نان هاي روغني و بورك توسط بخش خصوصي عرضه خواهد شد.
شهردار انبارالوم اضافه كرد: راه اندازي نمايشگاه و فروش صنايع دستي و لباس محلي تركمني به همراه عرضه چاي سماور زغالي و غذاي محلي تركمني (چكدرمه ) در صورت استقبال مسافرين از جمله خدماتي خواهد بود كه در اين كمپ به مسافرين نوروزي ارائه مي گردد.
وي افزود: اين كمپ از ۲۵ اسفندماه كار خود را آغاز خواهد كرد.
شهردار انبارالوم همچنين با اشاره به طرح هاي استقبال ايمن از بهار اين شهرداري اضافه كرد: ترميم حفاري ها صورت گرفته و سرويس بهداشتي پارك ها نظافت شده است و نمازخانه CNGنيز در جاده اصلي گنبد – انبارالوم به بهره برداري رسيده است .
وي جمع آوري نخاله ها و زباله هاي معابر و نظافت محيط شهري و كانال ها و جدوال سطح شهر و رنگ آميزي و گل كاري بلوار و ميدان ورودي شهر را از جمله اقدامات صورت گرفته در اين ايام اعلام كرد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 3344
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 36

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:866
بازدید سال:8425
بازدید کل:22304509