عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جمع آوری بیش از 20 میلیارد ریال زکات در شهرستان آق قلا


جمع آوری بیش از 20 میلیارد ریال زکات در شهرستان آق قلا

جمع آوری بیش از 20 میلیارد ریال زکات در شهرستان آق قلا

بیش از 20 میلیارد ریال زکات ، سال گذشته در شهرستان آق قلا جمع آوری شده است.
فرماندار و قائم مقام شورای زکات شهرستان آق قلا در جلسه هماهنگی شورای زکات شهرستان گفت: سال گذشته بیش از 20 میلیاردو 480 میلیون ریال زکات در شهرستان آق قلا جمع آوری شده است .
الیاس هیوه چی افزود: شهرستان آق قلا پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی در بحث زکات دارد و با همسویی ائمه محترم جمعه و روحانیون مردم با آگاهی و اعتماد بیشتری با شورای زکات شهرستان همکاری می کنند و بحث جمع آوری زکات در بین مردم فرهنگ سازی شده است .
وی اضافه کرد: امیدواریم با اقدامات خوبی که شورای زکات شهرستان انجام می دهد و در اجرای طرح های عمرانی در روستاها مشارکت می کند ، بسیاری از مسائل و مشکلات روستائیان و مردم در حوزه عمرانی روستایی برطرف شود .
فرماندار در ادامه سخنانش بر لزوم هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی منجمله بنیاد مسکن و دهیاران با شورای زکات شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: مدیریت منابع و هماهنگی این دستگاه ها در اجرای طرح های عمرانی  با این شورا می تواند از به هدر رفتن اعتبارات و هدفمند کردن طرح ها کمک کند.
هیوه چی از مسئولین کمیته امداد و شورای زکات شهرستان خواست به صورت جدی در بحث توسعه اشتغالزایی به ویژه اشتغالزایی خانواده ها در حوزه صنایع دستی وارد شده و مورد حمایت خود قراردهند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام اسلامی  رئیس شورای زکات استان گلستان نیز ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای زکات شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان زکات در سطح استان جمع آوری شده و استان گلستان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام شیخی امام جمعه انبارالوم  نیز با اشاره به تعدد آیات قرآنی در باب زکات و انفاق گفت: آیات قرانی که به صورت مستقیم و کلی به موضوع زکات و انفاق پرداخته اند به حدی است که از تعداد آیاتی که به بحث نماز پرداختند بیشتر بوده و این اهمیت و جایگاه بحث زکات را می رساند.
امام جمعه شهر انبارالوم افزود: در بحث زکات  آنچه که مهم بوده ، این است که در بحث زکات باید اولویت ها رعایت گردد و توجه ویژه ای به محرومین باید داشته باشیم تا انشاا... در استفاده از منابع زکات دچار مشکل  نشویم.
در ابتدای این جلسه نیز وظیفه شناس رئیس کمیته امداد و دبیر شورای زکات شهرستان نیز گزارشی از عملکرد شورای زکات   و اقدامات فرهنگی و جلسات برگزار شده ستاد شهرستانی را بیان کرد.

جمع آوری بیش از 20 میلیارد ریال زکات در شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1088
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 80

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:655
بازدید سال:8214
بازدید کل:22304298