عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش چالشها و فرصتهای اشتغال جوانان در بازار آزاد برگزار می شود

فرماندار آق قلا خبر داد:

همایش چالشها و فرصتهای اشتغال جوانان در بازار آزاد برگزار می شود

الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا گفت:همایش علمی- کاربردی چالشها و فرصتهای اشتغال ویژه جوانان با حضور اساتید دانشگاه و کارآفرینان برتر روز چهارشنبه مورخ 26/6/93 در شهرستان آق قلا برگزارخواهد شد.

فرماندار شهرستان آق قلا با اعلام این خبر افزود:برگزاری این همایش علمی- کاربردی با هدف ارائه و معرفی شیوه های نو،ایده های خلاقانه و حوزه های جدید کسب و کار در بازار آزاد صورت می گیرد.

هیوه چی اظهار داشت: در این همایش علاوه بر دعوت از دویست و پنجاه نفر از جوانان فعال و جویای کار شهرستان آق قلا،ازمدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار در امور جوانان و تنی چند از مدیران شهرستان آق قلا مرتبط با حوزه جوانان و مباحث اشتغال همچون اداره ورزش و جوانان،اداره آموزش و پرورش،اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیز دعوت به عمل آمده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان آق قلا در ادامه سخنان خود بر ضرورت تغییر رویکرد جوانان نسبت به مقوله اشتغال تأکید و اظهار داشت : با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور هرگونه برنامه ریزی در زمینه اشتغال جوانان می بایست مبتنی بر سه آموزه اصلی توانمند سازی جوانان از طریق آموزش مهارتهای حرفه ای،افزایش شناخت جوانان نسبت به رمز و رازهای محیط کسب و کار در بازار آزاد و رقابتی و در پیش گرفتن رویکرد کارآفرینی باشد.

هیوه چی خاطر نشان کرد: فرمانداری شهرستان آق قلا با درک اهمیت و ضرورت این موضوع تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با همکاری نهادهای دولتی متولی،موسسات آموزش عالی و شرکت های دانش بنیان در راستای فراهم شدن بستر مناسب کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان شهرستان آق قلا گام بردارد.

شایان ذکر است به گفته عبدالرحیم پقه مشاور فرماندار آق قلا در امور جوانان این همایش علمی- کاربردی به همت حوزه مشاوران جوان و دفتر امور بانوان فرمانداری و با همکاری شرکت دانشوران توسعه استان گلستان از ساعت 9 صبح لغایت 12 روز چهارشنبه مورخ 26/6/93 در مجتمع فرهنگی- هنری شهر آق قلا واقع در ابتدای جاده آق قلا- بندر ترکمن برگزار خواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1416
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 232

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:646
بازدید سال:8205
بازدید کل:22304289