عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید فرماندار و سرپرست دفترامورزنان و خانواده استانداری از تعاونی های بانوان آق قلا


بازدید فرماندار و سرپرست دفترامورزنان و خانواده استانداری از تعاونی های بانوان آق قلا

بازدید فرماندار و سرپرست دفترامورزنان و خانواده استانداری از تعاونی های بانوان آق قلا

فرماندار شهرستان آق قلا به اتفاق سرپرست دفتر امورزنان و خانواده استانداری از تعاونی ها و مراکز تولید صنایع دستی بانوان شهرستان آق قلا بازدید کردند.

فرماندار شهرستان آق قلا در حاشیه این بازدید در گفتگوبا واحد خبر صدا و سیمای گلستان گفت: طی چند ماه اخیر جهت ارتقای صنایع دستی شهرستان فعالیت های خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است و در گام اول با تشکیل مجمع خیرین بانوان قصد داریم فعالیت های اقتصادی بانوان را تحت حمایت قرار دهیم.

الیاس هیوه چی اضافه کرد: تمام تلاش مسئولین شهرستان این است که در راستای احیاء و ارتقای صنایع دستی شهرستان گام های اساسی را بردارند تا به اقتصاد زنان خانواده نیز کمک شود.

وی افزود:در بخش خصوصی نیز هرگونه فعالیت در حوزه صنایع دستی مورد حمایت قرار خواهد گرفت تا بتوانیم ضمن احیاء صنایع دستی فراموش شده در جهت خودکفایی زنان خود اشتغال نیز قدم برداریم.

سرپرست دفتر امورزنان و خانواده استانداری گلستان نیز در حاشیه بازدید از آموزشگاه فنی و حرفه ای بوستان شهر انبارالوم طی مصاحبه خبری با واحد خبر صدا و سیما گفت:براساس برنامه ریزی انجام شده از تعاونی ها و فعالیت های اقتصادی بانوان سطح استان بازدید های دوره ای با هدف ایجاد هماهنگی لازم بین نهادهای مختلف مرتبط با این حوزه و تولیدات جامعه زنان در دستور کار قرار گرفته است .

خانم فائژه عبدالهی اضافه کردند: فراهم آوردن تمهیدات لازم برای فعالیت اقتصادی زنان و ترسیم نقشه راه برای تحت حمایت قرار دادت تولیدات بانوان از تهیه مواد اولیه تا بازار فروش و بحث سلامت زنان در این حوزه جزو اولویت کاری این دفتر می باشد .

وی اضافه کرد: سوق دادن تولید صنایع دستی براساس سلایق امروزی و توجه به عرضه محصولات در فضای مجازی به ویژه برای دست یابی به بازارهای جهانی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

در این بازدید خانم سپیده تیرغم مدیر عامل شرکت تعاونی فرش آیینه گل انبارالوم و خانم آل جلیل مسئول آموزشگاه فنی و حرفه ای خواهران بر ضرورت توجه به پتانسیل های منطقه و بحث آموزش و احیای صنایع دستی و ترویج لباس و نقش های محلی و توجه به تسهیل روند فعالیت صنعتگران تاکید داشتند.

گفتنی است صبح دیروز فرماندار شهرستان آق قلا و سرپرست دفتر امورزنان و خانواده گلستان به همراه مشاور امور بانوان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و مسئول نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و مسئول فنی و حرفه ای شهرستان از کارگاه نمد بافی روستای گامیشلی یلقی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و مرکز پیکرتراشی و شرکت تعاونی آئینه گل انبارالوم بازدید کردند.

بازدید فرماندار و سرپرست دفترامورزنان و خانواده استانداری از تعاونی های بانوان آق قلا

 

بازدید فرماندار و سرپرست دفترامورزنان و خانواده استانداری از تعاونی های بانوان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1260
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 164

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:191
بازدید سال:7750
بازدید کل:22303834