عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است

فرماندار خطاب به دهیاران بخش مرکزی در خصوص برگزاری کنگره شهدای اهل سنت استان:

اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است

اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است

 "امانگلدی ضمیر" گفت: اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،نماینده عالی دولت در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای اهل سنت استان در جمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت:یادواره های شهداء به خصوص کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت استان که به فضل الهی در این شهرستان برگزار خواهد شد،کلاس های درسی هستند که در آن ها اعتقادها تقویت، نگرش ها روشن، باورها بارور و افق های آینده روشن بخش می گردند.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:فرهنگ شهادت و شهید، از آغاز قیام ملّت ایران برای دستیابی به حکومتی مبتنی بر دین و آرمان های دینی به رهبری امام راحل عظیم الشأن(رحمةالله علیه)، رنگ و جلای خاصی گرفت.اعتقاد به همین باور و فرهنگ، ملت ایران را آگاه، شجاع و بصیر کرد و آنان، بی هیچ پروای جان و جسم، قدم در راه سخت و خطرناک مبارزه نهادند و برای پیروزی بر سلطه ی طاغوت یا رسیدن به مقام رفیع شهادت تلاش کردند.

وی در ادامه بیان داشت:این اعتقاد عمیق قلبی ملت بر شهادت از یک سو و دفاع از انقلاب اسلامی باعث شده است مردان مرد این مرز و بوم بی پروای جان و بی اعتنای به مادیات و دنیا، جان در طبق اخلاص بگذارند و در آن سوی مرزها با گمراهان و مشرکان و فاجران به مبارزه برخیزند و خلعت معطّر و مطهّر شهادت را بر تن نمایند.عزت، قدرت، آبادانی و شور این مملکت مرهون مدیون همین فرهنگ است و همین شهدایی که جان خود را در راه این آرمان ها فدا و ایثار کردند.

"ضمیر "خطاب به دهیاران بخش مرکزی شهرستان آق قلا تصریح کرد:برگزاری این کنگره ها و این یادبودها و یادمان ها، ضرورتی است که تا به حال خوب به آن ها پرداخته شده است و با برگزاری امثال این برنامه ها، پیام شهادت، آرمان ها و مرام شهدا حفظ گردد و به نسل های امروز و فردا منتقل و سپرده شود. واضح است که یکی از مطمئن ترین راه ها و مؤثرترین روش ها برای مقابله با نفوذ و خطر دشمن، مصون سازی و ایمن آفرینی، تبیین، تعمیق و گسترش فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است. این باور آن چنان رعب و هراس در دل دشمن می اندازد که با وجود گذشت نزدیک به 4 دهه از عمر با پرکت حکومت اسلامی و تبلیغات وسیع و گسترده، جرأت کوچک ترین تعرضی پیدا نکرده است.

اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است

 

اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است

 

اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است

 

اجلاسیه شهداء حافظ پیام شهادت است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 608
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1233

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:864
بازدید سال:8423
بازدید کل:22304507