عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

فرماندار در سومین جلسه اجلاسیه 4000شهید استان شهرستان آق قلا:

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 الیاس هیوه چی گفت: فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست.

صبح امروز یکشنبه 30 خرداد ماه،سومین جلسه ستاد اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان به ریاست الیاس هیوه چی فرماندار و با حضور ائمه محترم جمعه و جماعات و روسای کمیته های این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی "ضمن اشاره به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت،اظهار داشت:گام برداشتن در راستای یاد شهداء و زنده نگهداشتن پیام آنها از وظایفی است که بر دوش ما نهاده شده است چون مبنا و اساس فرهنگ انقلاب اسلامی برگرفته از خون شهداست.

وی از برگزاری 15 برنامه اجلاسیه در شهرستان آق قلا خبر داد و از روسای کمیته های این اجلاسیه خواست شخصا در جلسه حضور یابند و نسبت به برگزاری جلسات با فواصل زمانی کمتر و نصب تابلو کمیته ها در اداره مربوطه اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان آق قلا برگزاری نمایشگاه آزاد سازی خرمشهر در راستای برنامه های اجلاسیه توسط کمیته رسانه های شهرستان را مطلوب ارزیابی کرده و از فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواست نسبت به تولید شعر دو زبانه در خصوص شهداء و سرود بانوان با کمیته بانوان اجلاسیه همکاری نماید.

وی از بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان خواست نسبت به معرفی نماینده تام الاختیار در جلسات اجلاسیه اقدام نماید.

رئیس ستاد اجلاسیه 4000 شهدای استان شهرستان آق قلا از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشوری به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان در راستای برنامه های کمیته ورزش و جوانان اجلاسیه تقدیر نموده و خواستار برگزاری برنامه های متنوع ورزشی همچون کوهپیمایی،راهپیمایی و سایر مسابقات ورزشی دیگر شد.

"هیوه چی"برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و جشن میلاد امام زمان(عج) را از برنامه های اجرا شده کمیته فرهنگی اجلاسیه در سطح شهرستان آق قلا دانسته،خواهان اجرای برنامه های فرهنگی بیشتری با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با توجه به ظرفیت فرهنگی این نهاد شد.

این مقام مسئول از شهرداران شهرستان خواست نسبت به نامگذاری خیابانها و پروژه های عمرانی در دست اجراء به نام شهداء در راستای برنامه های اجلاسیه اهتمام نمایند.

وی برگزاری همایش 1000 نفری کمیته بانوان را پر اهمیت خوانده و از سایر کمیته های اجلاسیه خواست تا در برگزاری این همایش با کمیته بانوان همکاری و مساعدت داشته باشند.

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 

فرهنگ انقلاب ما برگرفته از خون شهداست

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 606
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1054

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 236
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:2245
بازدید سال:9804
بازدید کل:22305888