عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کمیته حمایتی طرح تفکیک از مبداء زباله شهری آق قلا برگزار گردید


کمیته حمایتی طرح تفکیک از مبداء زباله شهری آق قلا برگزار گردید

کمیته حمایتی طرح تفکیک از مبداء زباله شهری آق قلا برگزار گردید

اولین جلسه کمیته حمایتی طرح تفکیک از مبداء زباله شهری آق قلا با حضور کارشناسان محیط زیست استان و استانداری گلستان در شهرداری آق قلا برگزار شد.
شهردار آق قلا در این جلسه گفت: در راستای حفظ سلامتی شهروندان و محیط زیست ضرورت اجرای  طرح تفکیک از مبدا زباله در سطح این شهرآق قلا  احساس می شود.
 عبدالرشید قرنجیک اضافه کرد: اقدامات مناسبی در خصوص ارسال مستقیم زباله شهری به مرکز بازیافت و عدم دپوی موقت زباله در سایت زباله شهرداری انجام شده است .
وی با بیان اینکه اجرای این طرح همکاری سایر دستگاه های اجرایی را می طلبد ؛ اضافه کرد: در جهت  آموزش مردم و فرهنگ سازی آن  و اجرای طرح تفکیک از مبدا و مقصد و جداسازی ؛ دستگاه های اجرایی شهرستان می توانند همکاری موثری با شهرداری داشته باشند.

در ادامه جلسه رشیدی مدیر پژوهش سازمان بازیافت استان توضیحاتی در خصوص نحوه اجرا طرح و تجربیات سایر شهرستان های استان عنوان داشتند.
در این جلسه مطالبی در خصوص وضعیت دوره گردها و مراکز خرید ضایعات در داخل شهر آق قلا و همچنین نحوه اجرای طرح و اطلاع رسانی و آموزش شهروندان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد شهرداری آق قلا با دعوت از کارشناسان سازمان بازیافت استان از تمامی مراکز خرید داخل شهر آق قلا جهت اطلاع رسانی و نحوه اجرای طرج جلسه ای برگزار کرده و دعوت به همکاری نماید.
اطلاع رسانی اجرای طرح تفکیک از مبدا زباله شهری توسط شهرداری آق قلا  نیز دیگر مصوبه این طرح بود.
 این جلسه با حضور کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ، اداره کل محیط زیست استان ، فرمانداری آق قلا ، مدیر پژوهش سازمان بازیافت استان ، کارشناس بهداشت شهرستان در محل دفتر شهردار  برگزار گردید.

کمیته حمایتی طرح تفکیک از مبداء زباله شهری آق قلا برگزار گردید

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 7965
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 387

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 81
بازدید ماه:2355
بازدید سال:9914
بازدید کل:22305998