عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هدف اصلی مشارکت بهبود روابط با اجتماع است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا:

هدف اصلی مشارکت بهبود روابط با اجتماع است

هدف اصلی مشارکت بهبود روابط با اجتماع است

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آق قلا، مراسم انجمن اولیاء در شب 27 ماه رمضان با حضور قدرت اله نظری(مدیرآموزش و پرورش)، اله قلی توماج (کارشناس مشارکت های مردمی)، قرنجیک (شهردار)، اعضای شورای شهر و مردم شریف محله محمدآلق در مکان مسجد نبوی این محله برگزار شد .
قدرت اله نظری در این مراسم با قرائت سوره قدر و سخنی از پیامبر اکرم (ص) گفت : هر كس كه از فیض شب قدر محروم گردد، از تمام خیرات محروم شده و محروم نمی‌‌ماند از خیرات شب قدر، مگر كسی كه با اعمال خویش خود را محروم نموده باشد .

نظری همچنین در مورد مشارکت گفت : هدف اصلی مشارکت بهبود روابط با اجتماع و ایجاد زمینه‌ی مناسب برای مشارکت فعال و معنادار خیرین و خانواده ها در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه است. بنابراین با برقراری رابطه‌ای اثر بخش، می‌توان ذهن مردم را نسبت به آموزش و پرورش، رسالت‌ها و اهداف آن، موقعیت مدارس و اهمیت و ضرورت برنامه‌های آن را روشن کرد. با تغییر نگرش آن‌ نسبت به موضوع، می‌توان زمینه‌ی مناسب را برای برخورداری از حمایت، مشارکت و کمک‌های اجتماعی  فراهم آورد .
در پایان این مراسم که تا ساعت یک بامداد به طول انجامید مدیرآموزش و پرورش از روحیه مشارکت پذیری و فرهنگ بالای علما، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرماندار، بخشدار، شهرداریها، شوراها، دهیاران، خیرین، اولیاء و امنا، تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی، و تمامی افراد و نهادهایی که به نحوی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دخیل هستند تقدیر و تشکر کردند .
همچنین از کمک خیرین مرحوم حاج آقی آل جلیل و مهندس حلیم اسماعیلی که دو مدرسه در محله محمدآلق ساخته اند تشکر و همچنین از کمک های اهالی این محله که یک کلاس درس برای پایه ششم و بتن ریزی محوطه مدرسه و هوشمندسازی یک کلاس درس و خرید یک دستگاه فتوکپی ساخته و خریداری کردند تقدیر و تشکر کردند .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 32859
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 171

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:425
بازدید سال:7984
بازدید کل:22304068