عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار آق قلا بر نقش مهم جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم تاکید کرد


فرماندار آق قلا بر نقش مهم جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم تاکید کرد

فرماندار آق قلا بر نقش مهم جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم تاکید کرد

فرماندار شهرستان آ ق قلا در مراسم هفته جهاد کشاورزی با تبریک این هفته به کشاورزان و متولیان عرصه کشاورزی این شهرستان گفت: جهاد کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی مردم نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی مردم دارد.
الیاس هیوه چی اضافه کرد: تولید غذا و امنیت غذایی مقوله ای است که بایستی با طرح ایده های نو توسط کارشناسان این حوزه تقویت گردد زیرا که بدون امنیت غذایی مردم دچار مشکل می شوند.
وی افزود: استفاده از تکنولوژی مدرن در بحث کشاورزی ، تقویت کشاورزی گلخانه ای و کم خاک ورزی و بی خاک ورزی مواردی هستند که می تواند کشور را به خودکفایی در بخش کشاورزی برساند.
فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه به مسئله مبارزه با آفت ها به ویژه مبارزه با ملخ اشاره کردند و افزودند: به نظر می رسد شیوه قدیمی استفاده از سموم نیاز به تجدید نظر دارد و انتظار می رود کارشناسان این حوزه روش های جدید مبارزه با ملخ را برنامه ریزی نمایند.
هیوه چی نیاز به آموزش را برای کشاورزان ضروری دانست و اضافه کرد: آموزش حلقه گمشده بخش کشاورزی است و کارشناسان وظیفه دارند کشاورزان در تمامی مراحل کاشت و برداشت حمایت کنندو آموزش های لازم را به کشاورزان بدهند.
فرماندار شهرستان آ ق قلا  در بخش آغازین سخنانش به سالروز انتخابات 24 خرداد اشاره کردند و با تبریک این روز  افزودند: با استقرار دولت تدبیر و امید در 24 خرداد ، امید ها در بین مردم زنده شد و یاس ها تبدیل به امید  و کشور به سوی توسعه و پیشرفت گام برداشت.
وی اضافه کرد: فراموش نکنیم مملکت ما دورانی را پشت سر گذاشت که متاسفانه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ما نبود ، دوراه ای که پر از شعار بود ولی در عمل هیچ چیز خاصی مشاهده نشد.
هیوه چی اضافه کرد: دورانی که با دنیا قطع رابطه کردیم ، اقتصاد مملکت شخم خورد و معیشت مردم به خطر افتاد و تورم به نقطه ای رسید که معیشت مردم دچار مشکل شد.
فرماندار ادامه داد: مردم در 24 خرداد با انتخاب دولت تدبیر و امید به اعتدال و آرامش  رای دادند و به تمامی افراطی گری های دولت قبل نه گفتند .
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برگرفته از آرمان ها و آموزه های امام راحل است ، دولتی که لیاقت و شایستگی مردم را خیلی بالاتر از وضع موجود می داند و اعتقاد دارد با مدیریت بهتر می توان ، آرامش و امید را به جامعه باز گرداند.
هیوه چی در بخش دیگری از سخنانش به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کردند و افزودند: اقتصاد و فرهنگ از دغدغه های مقام معظم رهبری است و بایستی در تمامی بخش ها بتوانیم فرهنگ سازی بکنیم .
وی اضافه کرد: اکنون زمان ، زمان اتحاد است اگر به دنبال منافع ملی کشور هستیم و از افراط و تفریط بایستی پرهیز کنیم تا بتوانیم آنگونه که شایسته مردم ماست توسعه و پیشرفت بکنیم.
فرماندار در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت قبل افزود: اقتصاد مملکت ما بیمار است ، اقتصادی که نیاز به درمان دارد در حال حاضر با تدابیر دولت تدبیر و امید جلوی پیشرفت این بیماری گرفته شده است و انتظار می رود روز به روز شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد.
هیوه چی اظهار داشت: کاهش نرخ تورم و بهبود رشد اقتصادی که منفی بود و بهبود وضعیت معیشتی مردم از نشانه های است که نشان می دهد سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید کارساز شده است.
وی در پایان اضافه کرد: کشور ما رو به پیشرفت و اقتدار است  و ما کشوری داریم که در کمال امنیت مثال زدنی است و انشاء ا... با درایت و مدیریت مقام معظم رهبری گام های توسعه و پیشرفت را بیش از پیش طی خواهیم کرد.
گفتنی است در پایان مراسم دو طرح آبیاری تحت فشار و  تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی آق قلا مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار آق قلا بر نقش مهم جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم تاکید کرد

 

فرماندار آق قلا بر نقش مهم جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم تاکید کرد

 

فرماندار آق قلا بر نقش مهم جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم تاکید کرد

 

فرماندار آق قلا بر نقش مهم جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم تاکید کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 3612
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 96

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 160
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4106
بازدید سال:4106
بازدید کل:22300190