عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

معاون فرماندار در جلسه توجیهی مسئولین ستادهای انتخاباتی شهرستان آق قلا:

یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

 علی اکبر قجری گفت: یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،علی اکبر قجری در جلسه توجیهی مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آق قلا که با حضور روسای هیات های بازرسی،نظارت و کمیته امنیت این شهرستان برگزار گردیداز امنیت و ایجاد شور و نشاط سیاسی و اجتماعی به عنوان مبانی اصلی انتخابات یاد کرد.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه با اشاره به وجود طیف های گوناگون در انتخابات امسال خاطرنشان کرد: در راستای آگاهی بخشی و به منظور جلب مشارکت حداکثری در انتخابات جلسات مختلفی با اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا بیان کرد: مسئولین ستادهای انتخاباتی باید شهروندان را به جهت حضور در پای صندوقهای اخذ رأی تشویق و ترغیب کنند تا این اتفاق با یک اتحاد، انسجام و همدلی مثال زدنی همراه باشد.

این مقام مسئول در شهرستان تصریح کرد: کلیه تمهیدات و اقدامات لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند ماه پیش بینی شده است اظهار کرد : الحمدااله با توجه به تعامل و هماهنگی بسیار خوبی که بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان وجود دارد کلیه اقدامات لازم در حوزه امنیتی ، پشتیبانی ، اجرایی ، نیروی انسانی جهت برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم صورت گرفته است.

وی گفت: در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ماه ،110 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده و قریب 2000 نفر به عنوان مجریان انتخابات جهت حفظ و صیانت از آراء مردم شریف شهرستان بکار گرفته می شوند.

ایشان در ادامه با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه ازهمه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها خواست در عین حفظ تحرک و جنب و جوش در فضای تبلیغات و رقابت های قانونمند و گرم انتخاباتی پیوند ناگسستنی خود با ذریه خاتم المرسلین را حفظ ودر این ایام شأن و منزلت ایام فاطمیه حفظ شود.

 

یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

 

یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

 

یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

 

یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

 

یکی از مبانی اصلی انتخابات، امنیت آن است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 653
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 909

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 256
بازدید ماه:2300
بازدید سال:9859
بازدید کل:22305943