عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دایر نمودن هرگونه ستاد تبلیغات انتخابات و دفاتر ارتباط مردمی در میادین قدس و وحدت ممنوع می باشد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:

دایر نمودن هرگونه ستاد تبلیغات انتخابات و دفاتر ارتباط مردمی در میادین قدس و وحدت ممنوع می باشد

دایر نمودن هرگونه ستاد تبلیغات انتخابات و دفاتر ارتباط مردمی در میادین قدس و وحدت ممنوع می باشد

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا گفت: دایر نمودن هرگونه ستاد تبلیغات انتخابات و دفاتر ارتباط مردمی در میادین قدس و وحدت ممنوع می باشد .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا اعلام کرد : در پی بررسی انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ،به منظور پیشگیری از هر گونه اختلال در امر رفت و آمد شهروندان و اتخاذ تمهیدات ترافیکی و انتظامی در شهر آق قلا در ایام مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی،دایر نمودن هرگونه ستاد تبلیغات انتخابات و دفاتر ارتباط مردمی در میادین قدس و وحدت ممنوع می باشد .

وی در این راستا خاطر نشان کرد : هدف از این کار، ایجاد محدودیت جهت فعالیت ستادهای تبلیغات انتخاباتی و دفاتر ارتباط مردمی کاندیداها نیست بلکه این امر با هدف لحاظ نمودن مسائل ترافیکی ، انتظامی و رفاه و آسایش مردم شریف شهرستان و همچنین بسط شور و نشاط انتخاباتی در نقاط مختلف شهری صورت می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: مقرر شد به جهت مدیریت مطلوب و قانونمند فضای سیاسی انتخابات،همایشهای انتخاباتی کاندیداها ،که عموماً با دعوت سراسری از هواداران کل حوزه انتخابیه و بصورت متمرکز برگزار می گردد - صرفاً در مکانهای ذیل برگزار شود :

الف) شهر آق قلا ؛ مصلی مسجد جامع ، سالن امام خمینی (ره) ، سالن تختی ، مجتمع فرهنگی و هنری آق قلا ، مسجد صاحب الزمان ، کانون امام ، مسجد جامع حاج آخوند رهبر و سالن آلتین صحرا .

ب) شهر انبار الوم ؛ مسجد جامع المهدی ، مصلی حاج آخوند امدادی و سالن ورزشی ولایت

وی تاکید کرد: در این راستا لازم است مسئولین ستادها شخصاً هماهنگی لازم را با متولیان مکانهای یاد شده انجام و قبل از برگزاری هرگونه مراسم مراتب را به فرمانداری اطلاع دهند . بدیهی است چنانچه به هر دلیل مکانهای فوق هماهنگ نگردید ودر صورت تقاضای مکان برگزاری جلسه به غیر از مکانهای یاد شده ، مسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیداها می توانند از طریق فرمانداری هماهنگی لازم به عمل آورند .

فرماندار شهرستان آق قلا افزود : برگزاری جلسات انتخاباتی در مساجد و اماکن عمومی محلات شهری و روستاها با هماهنگی هیات امناء این اماکن و اطلاع رسانی به فرمانداری بلامانع می باشد.

 

دایر نمودن هرگونه ستاد تبلیغات انتخابات و دفاتر ارتباط مردمی در میادین قدس و وحدت ممنوع می باشد

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 577
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 868

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 246
بازدید ماه:1095
بازدید سال:8654
بازدید کل:22304738