عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است

فرماندار در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان:

اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است

اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است و هرچه بر اصول و ضوابط و مقررات انتخاباتی مسلط باشند به همان میزان از حقوق مردم دفاع خواهد شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان که با حضور کارشناسان معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری برگزار گردید به اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: 1- رصد کردن فعالیت های داوطلبان احتمالی و تشکل های سیاسی استان 2- بازدید میدانی از آمادگی دستگاههای اجرایی و بررسی وضعیت و ارزیابی میزان آمادگی آنها برای برگزاری انتخابات 3- آموزش کارشناسان و مسئولین برگزاری انتخابات 4- برگزاری جلسات ستاد امنیت شهرستان و برگزاری دیگر جلسات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات از جمله اقدامات انجام شده می باشد.

وی با اشاره به این سخن "جسارت در عمل نتیجه بصیرت در نظر است" اظهار داشت: انسان هایی که از نظر تئوری و نرم افزاری بر حوزه فعالیت خود تسلط دارند در حوزه عملکردی معمولاً با جسارت عمل می کنند و این نیاز ما بود که خوشبختانه در این دوره بیش از دوره های گذشته و شاید چند برابر آن در حوزه تسلط بر قوانین و مقررات تاکید شد.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا به برگزاری انتخابات با سابقه بیش از یک قرن در ایران اشاره کرد و اظهار داشت:خوشبختانه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا به فرمان امام خمینی(ره) با تاکید بر رای مردم شکل گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا در ادامه افزود: قدرت انتخاب مردم و مشارکت آنها معیار توسعه یافتگی هر کشور محسوب می شود و در شرایط فعلی که جهان دچار بحران می باشد باید تلاش کنیم که حداکثر مشارکت مردم را داشته باشیم و این مهم تنها با داشتن فضای با نشاط و افراد با انگیزه امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی برای اجرای خوب برجام به برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه نیاز داریم و باید انتخابات را به گونه ای مدیریت کنیم که حضور حداکثری مردم و بدون حاشیه را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا با بيان اين كه هيات هاي اجرايي توانستند با دقت و سرعت به وظايف خود در زمينه بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي عمل كنند، اظهار داشت: هيات هاي اجرايي با تلاش شبانه روزي و با توجه به رعايت حق الناس و تكيه بر نظرات مراجع چهارگانه، توانستند وظايف خود را در زمان مقرر به انجام رسانند.

وي با اشاره به اين كه انتشار اخبار انتخابات در رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در فضاي مجازي شور و شوق انتخابات را در جامعه افزايش مي دهد، افزود: هرچه فضاي بانشاط تري در انتخابات حاكم باشد، نظام و مردم سود بيشتري خواهند برد.

 

اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است

 

اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است

 

اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است

 

اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 738
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 854

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:3959
بازدید سال:3959
بازدید کل:22300043