عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

به مناسبت 16 آذر:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی فرا رسیدن 16 آذر ماه ،روز دانشجو را به دانشجویان و اساتید دانشگاههای شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا متن پیام بدین شرح است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

16 آذر از فرازهای مهم تاریخ ما است كه دانشجویان را در صفوف مبارزه با استكبار قرار داد و فریاداسلام خواهی وآزادی را رساتر ساخت. از روزی که دانشجویان متعهد، مومن و فداکار ایرانی با اندیشه ای والا و با قدم هایی استوار فریاد استقلال ، آزادی وعدالت طلبی را در همراهی با ملت بزرگ ایران سردادند و در برابر گلوله های رژیم وابسته به آمریکا و استکبار جهانی ، سینه سپر کردند سالیانی می گذرد. اما گذشت ایام نتوانسته گرمی خون های پاکی که بر صحن دانشگاه ریخت را سردی ببخشد و با همین اندیشه و شور ایمانی است که در طول سالیان متمادی، دانشجو به نماد جریان آزادگی و آزاداندیشی تبدیل شده است.

امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می‌شود . آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر خردورزی، آزادی و کرامت های انسانی است . بر همگان است که با توجه به مقطع حساس کنونی منطقه وجهان با وحدت، همدلی و هم‌افزایی دست به دست هم با حفظ کرامت دانشجو و دانشگاه به گسترش فضای امید و نشاط و تلاش در راستای رسیدن به قله‌های علم و دانش و نیز سربلندی اسلام و ایران عزیز کمک نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسۀ 16 آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو. این روز را به عنوان نماد آزادگی و استكبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان فعال و پرنشاط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان آق قلا تبریك عرض نموده و امیدوارم با هم دلی و هم افزایی و تأسی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ودر دولت کریمه تدبیر و امید ادامه دهنده راه بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) وشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده وهمواره خدمتگذار ملت فهیم استکبار ستیز ،عدالتخواه و آزاده ایران اسلامی باشیم.

الیاس هیوه چی

فرماندار شهرستان آق قلا

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

 

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

 

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز دانشجو

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1189
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 811

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 81
بازدید ماه:2421
بازدید سال:9980
بازدید کل:22306064