عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

فرماندار در سومین جلسه مدیریت بحران شهرستان:

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

 سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آق قلا با حضور الیاس هیوه چی فرماندار و مدیران عضو این شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

الیاس هیوه چی در این جلسه گفت:تهیه نقشه راه و سند جامع در بحث مدیریت بحران،اولویت مهم شهرستان است.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به در پیش رو داشتن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز افزود:امسال با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،در راستای مدیریت هایی که در شهرستان باید اعمال شود مسئولیت ما دوچندان خواهد شد،بالاخص در حوزه مدیریت بحران با توجه به پدیده المینو که وزیر محترم نیرو به آن اشاره نموده اند همچنان که در دهه های گذشته با آن مواجه شده بودیم و با توجه به تجربه و اندوخته های خویش سعی کنیم تا شهرستان آق قلا با آسیب کمتری از این پدیده گذر نماید.

وی به تهیه نقشه راه و سند جامع اشاره داشته و بیان داشت:شناسایی نقاط آسیب پذیر شهرستان و تهیه نقشه راه و سند جامع مدیریت بحران از اولویت های مهم این ستاد می باشد و در این خصوص تشکیل کمیته ای متشکل از ارگان های ذیربط باید صورت بپذیرد،اولویت بندی شده ،اعتبار و تجهیزات و امکانات دیده شده تا غافل گیری اتفاق نیفتد و با توجه به اینکه درفصول بارندگی سال قرار داریم بتوانیم بحران های پیش رو را مدیریت نمائیم.

ایشان به ساخت وسازهای خانه های روستائی اشاره کرده و تاکید نمود:دهیاران شهرستان موظف هستند در خصوص استعلام خانه های روستائی در مسیر رودخانه ها و نقاط حادثه خیز اقدام نمایند ،اتفاقاتی که در استانهای دیگر در مواقع بارندگی و سیلاب بوجود آمده است ،درس عبرتی باشد تا پیش بینی های لازم در این خصوص دیده شود.

این مقام مسئول به لایروبی 50 کیلومتر ازکانال ها و مرمت 5 جاده بین مزارع شهرستان اشاره داشته و اظهار داشت:با توجه به اینکه عمده جمعیت شهرستان آق قلا کشاورزی است این انتظار از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان می رود،با جذب اعتبار به موقع و اولویت بندی جاده ها با توجه به نیاز کشاورزان به استفاده از این جاده ها ،حداقل ایمنی و امنیت در بهسازی و مرمت جاده های بین مزارع را لحاظ نموده تا کشاورز با آسودگی خاطر در مسیر مزارع کشاورزی تردد نماید.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آق قلا به مقاوم سازی ساختمانهای مسکونی به ویژه در روستاها اشاره داشته و تصریح کرد:کسب رتبه 3 شهرستان در بحث ساختمان های غیر مقاوم نسبت به سایر شهرهای دیگر استان نگران کننده است و نیازمند آن است یک روشنگری و آگاه سازی در بین دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای تابعه صورت پذیرد تا مردم نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام نمایند.

وی همچنین در این جلسه خواستار استقرارجایگاه آتش نشانی در محور سه راهی گری و دستگاههای ثبات لرزه نگاری در شهرستان شدو از جمعیت هلال احمر شهرستان خواست نسبت به تشکیل تیم امداد و نجات در روستاها اقدام کند.

فرماندار شهرستان در خاتمه جلسه از مدیران توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب روستائی شهرستان خواست نسبت به جذب اعتبار برای زیر ساخت های لازم شهرستان اقدام نموده تا در فصل گرمای آینده مشکلات این بخش ها کمتر احساس شود.

 

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

 

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

 

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

 

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

 

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

 

تهیه نقشه راه و سند جامع، اولویت مهم شهرستان است

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 766
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 768

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 144
بازدید دیروز: 199
بازدید ماه:4838
بازدید سال:12397
بازدید کل:22308481