عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش


پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری،الیاس هیوه چی در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به دست اندر کاران و ورزشکاران شهرستان آق قلا تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

((بسمه تعالی))

26مهر ماه به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش، نامگذاری شده است. این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم ورزشکاران، جامعه ورزش شهرستان به ویژه مدیر و کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم. بی شک ورزش شهرستان آق قلا ، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخورار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ،ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

توفیق و سربلندی جامعه ورزش شهرستان آق قلا را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 4591
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 747

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:368
بازدید سال:7927
بازدید کل:22304011