عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار در جشنواره لالايي مهتاب كودكان آق قلا


حضور فرماندار در جشنواره لالايي مهتاب كودكان آق قلا

فرماندار شهرستان آق قلا در جشنواره فرهنگي كودكان آق قلا با عنوان " لالايي مهتاب " كه در محل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهرستان آق قلا برگزار شده بود، حضور يافت.
الياس هيوه چي در اين مراسم ضمن تببين پيام نوروزي مقام معظم رهبري در بعد فرهنگ گفت: فرهنگ رفتارهاي ما انسان ها را مديريت مي كند و مجموعه از سنن و آداب و رسومي است كه بَُعد اساسي از زندگي ما را تشكيل مي دهد.
وي اضافه كرد: هر فعاليتي نيازمند داشتن فرهنگ آن كار است ، اگر ما بخواهيم در فعاليت اجتماعي و يا فعاليت اقتصادي و يا هر نوع فعاليت ديگري موفق باشيم بايد فرهنگ آن كار را داشته باشيم .
فرماندار شهرستان آق قلا  اضافه كرد: بخش مهم فرهنگ بعد تربيتي آن است و آنچه كه امروز مهم است اين است كه ما در بعد تربيتي فرزندانمان مسئوليت خطيري برعهده داريم .
"هيوه چي " افزود: ما بايد به فرزندانمان آموزه هاي ديني و اسلامي مان را در بحث مسائل تربيتي به درستي منتقل كنيم و اين وظيفه ذاتي يك خانواده بالاخص مادران ماست.
وي اضافه كرد: فرزندانمان بايد الگوي درست و اصولي را بياموزند تا در مقابل تهاجمات فرهنگي استكبار ايمن باشند.
فرماندار افزود: امروز هجمه فرهنگي غرب كانون خانواده ها را تهديد مي كند و تنها نقطه قوت ما ، آميزه هاي ديني و اسلامي ماست و مسئوليت مادران ما در اين خصوص مهم تر و خطير تر است.
"هيو ه چي " اضافه كرد: بياييم فرزندانمان را آنگونه كه شايسته است تربيت بكنيم و به وظيفه خودمان در قبال فرزندانمان به درستي عمل بكنيم.
گفتني است در جشنواره لالايي مهتاب " سيفي " مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان و" دليجه" بخشدار مركزي آق قلا نيز فرماندار را همراهي مي كردند.
در پايان اين مراسم فرماندار و همراهان از مجموعه كارگاه هاي آموزشي ساخت صنايع دستي سنتي تركمن بازديد كردند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 4368
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 70

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:852
بازدید سال:8411
بازدید کل:22304495