عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شوراهاي اسلامي شهر و روستا نماد دموكراسي هستند

فرماندار شهرستان آق قلا:

شوراهاي اسلامي شهر و روستا نماد دموكراسي هستند

شوراهاي اسلامي شهر و روستا نماد دموكراسي هستند

"الیاس هیوه چی" در همايش روز شورا و تجليل از شهرداران و اعضاي شوراي اسلامي ادوار سابق شهر آق قلا با بيان اين مطلب گفت: بعد از انقلاب اسلامي با تشكيل شوراها به فرمان حضرت امام راحل(ره) يكي از اركان دموكراسي در كشور تحقق پيدا كرد و اين اتفاق با ارزش و مبارك در اوايل انقلاب در كشور شكل گرفت و مردم در راس تصميم گيري قرار گرفتند.

الياس هيوه چي اضافه كرد:نهاد شورا ، نهادي بود كه در راستاي آزادي انديشه و حقوق مردم گام هاي مهمي برداشت و از مطالبات مردمي دفاع كرد .
فرماندار شهرستان آق قلا در بخش ديگري از سخنانش اضافه كرد: در شورا اصل بر اين است كه وظايف شورايي كه مردم انتظارش را دارند بر اساس فهم مشترك محقق گردد و اين بايد اساس كار شورا باشد.
وي افزود: در حال حاضر نگاه مردم به شورا تغيير پيدا كرده است ، در گذشته نگاه مردم صرفا عمراني بود ولي اكنون مردم از شهرداران و شوراها علاوه بر كار عمراني ، ارتقاي فرهنگي ، اجتماعي شهرشان را نيز خواستار هستند .
" هيوه چي" اضافه كرد: نگاه شورا بايد نگاه پيشگامانه و رو به رشد باشد تا بتوانند محيط شهري را ارتقاء بدهند، مردم از شوراها نظم و انظباط و زيبايي محيط شهري را انتظار دارند و اين امر بايد محقق شود.
فرماندار در بخش ديگري  از سخنانش اضافه كرد: امروز شوراها به درجه اي از بلوغ رسيده اند كه مي توانند با اقداماتشان بر مردم اثر گذار باشند و اين مي طلبد كه شوراها در خصوص بستر سازي فرهنگي مدنظر مقام معظم رهبري نيز گام بردارند.
فرماندار شهرستان آق قلا در پايان سخنانش از شوراها خواست تا به صورت شفاف و مرتب برنامه هاي خود را اعلام بكنند و هر سه ماه عملكرد خود را به اطلاع عموم برسانند. 
گفتني است در پايان مراسم از شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي ادوار گذشته با اهداي تنديس و لوح ، تقدير بعمل آمد.

شوراهاي اسلامي شهر و روستا نماد دموكراسي هستند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 999
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 7

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:3964
بازدید سال:3964
بازدید کل:22300048