عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

صبح امروز اتفاق افتاد:

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. در این پیام آمده است :

هفته دولت يادآور فداکاري‏هاي فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احياء کننده روزهاي پرشور خدمتگزاري، شهيدان بزرگ، رجايي و باهنر است.

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 مديريت و مهارت دو عامل مهم براي پيشرفت جامعه در تمام ابعاد است. آنچه سطوح مختلف جامعه ـ از دولت تا مردم ـ بايد مد نظر داشته باشند، پيشبرد اين دو امر مهم است و زمينه سازي براي پرورش نيروهاي کارآمد و با تجربه براي ساختن کشوري قدرتمند. و اين هدف با تلاش تک تک افراد جامعه، هدايت نظام‏مند دولت جمهوري اسلامي وتحت نظر داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حاصل مي شود.

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 هفته دولت، نمادي از وحدت مردم و دولت بعنوان يکي از افتخارات انقلاب اسلامي است و فرصت مناسبي است تا دستاوردها و گام هاي بلند دولت در عرصه هاي مختلف به تصوير کشيده شده و براي همگان تشريح شود تا زواياي ناپيداي خدمات گسترده خادمان مردم عزير فراهم آيدو دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه دهندچراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبري ، ذخيره معنوي دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوري اسلامي است.

اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام رجايي و باهنر و شهداي والامقام مجموعه دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، تبريک عرض نموده و موفقيت همگان در راستاي آرمانهاي بلند حضرت امام خميني (ره) ورهبرمعظم انقلاب اسلامي را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

پیام تبریک فرماندارشهرستان آق قلا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 بي شک تمام مسئولان و مديران مي بايدباعنايت به رويکرد دولت تدبیر و امیدجناب آقاي دکتر روحانی وبا تاسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهداي دولت، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و با بهره گيري از رفتار اين شهيدان عزيز و تلاش و کوشش در راه تعالي ميهن اسلامي، زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون کشور و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شريف شهرستان آق قلا را سرلوحه کارهاي خود قرار دهند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 2038
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 674

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5460
بازدید دیروز: 285
بازدید ماه:6784
بازدید سال:86803
بازدید کل:22382887