عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تقدیر فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در تشییع دو دردانه دست بسته

صبح امروز اتفاق افتاد:

تقدیر فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در تشییع دو دردانه دست بسته

تقدیر فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم  در تشییع  دو دردانه دست بسته

 در پی حضور حماسی و با شکوه مردم شهرستان آق قلا در تشییع شهدای گمنام غواص پیامی از سوی الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا منتشر شد.

متن اين پيام بدين شرح است :

((بسم الله الرحمن الرحیم))

مردم شهرستان آق قلا به ویژه شهر انبار الوم و بخش وشمگیر با حضور جانانه و با شكوه در تشييع شهداي غواص اين دردانه هاي دست بسته و خط شكن بار دیگر با آرمانهاي نوراني شهدا تجدید میثاق نموده و استقامت و پايداري خود را در دفاع از ارزشها و آرمانهاي انقلاب و شهدا به نمايش گذاشتند.

مطمئنا استقبال پرشكوه و دلدادگي مردم شهيد پرور و غيرتمند نسبت به اين شهيدان سرافراز در ايام شهادت امام جعفر صادق (ع) و در سال همدلي و همزباني دولت و ملت ، برگ زرین ديگري بر افتخارات ديار ولايتمدار شهرستان آق قلا افزوده است.

ترديدي نيست حضور حماسي آحاد مختلف مردم اين شهرستان در تشييع پيكر‌هاي مطهر شهداي غواص و گمنام دفاع مقدس، روايت بالندگي و بصيرت مردم درحراست از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و برافراشته نگه داشتن پرچم عزت و مقاومت برابر زياده‌خواهي اردوگاه مستكبران است و در خور شايسته‌ترين و شكوهمندترين تقدير و سپاس است.

تقدیر فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم  در تشییع  دو دردانه دست بسته

 

بدینوسیله برخود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار کوچک مردم شهیدپرور و متدین شهرستان آق قلا، صمیمانه از حضور حماسی ، پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مردم شهر های آق قلا و بخش وشمگیر خصوصاً خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، جانبازان عزیز ، آزادگان سرافراز ، سلسله جلیله روحانیت ، بسیجیان ، کارکنان دولت ، دانشگاهیان ، کشاورزان ، نیروهای انتظامی و نظامی ، مدیران شهرستانی و به ویژه امامان جمعه و جماعات محترم شهرهای آق قلا و انبار الوم و سپاه پاسداران شهرستان که در مراسم استقبال و بدرقه کاروان شهدای غواص شرکت نموده و صحنه های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب را خلق نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 797
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 658

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 81
بازدید ماه:2508
بازدید سال:10067
بازدید کل:22306151