عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرهنگ زيربناي توسعه كشور است


فرهنگ زيربناي توسعه كشور است

فرماندار شهرستان آق قلا در اواين جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان گفت: بايد آموزش و پرورش در جهت ارتقاي فرهنگ عمومي جامعه با جديت وارد شود.

" الياس هيوه چي " با اشاره به نامگذاري سال ۹۳، " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" از سوي مقام معظم رهبري افزود: فرهنگ زيربناي توسعه كشور است و آموزش و پرورش مي تواند  به عنوان بستر ساز  در اين مقوله  اثرگذاري  ويژه اي  در بحث ارتقاي فرهنگ  داشته باشد. 
وي اضافه كرد: در حوزه فرهنگ بايد كارهاي زيادي صورت بگيرد و تمامي دستگاه هاي اجرايي مرتبط شهرستان بايد برنامه هاي مشخصي را در جهت اجرايي كردن پيام نوروزي مقام معظم رهبري به ويژه در بخش فرهنگ ارائه نمايند.
فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان آ ق قلا در بخش ديگري از سخنانش اضافه كرد :با توجه به هجمه فرهنگي استكبار جهاني ، مشكلات زيادي ذر بين جوانان و خانواده ها از بعد فرهنگي وجود دارد و برخي آمارها در خصوص آسيب هاي اجتماعي ناشي از كم كاري در حوزه فرهنگ نگران كننده است كه انتظار مي رود در سال جاري تمامي دستگاه هاي اجرايي با تمام توان و با جديت  در بحث فرهنگي وارد بشوند و الگوي مناسب اسلامي را به جوانان و خانواده ها مشخص كنند.
در ادامه جلسه  قدرت الله نظري مديرآموزش و پرورش شهرستان نيز  در خصوص عملكرد  ستاد اسكان مسافران نوروزي گفت : ۸۷ خانواده مهمان شهرستان آق قلا بودند و از اماكن تاريخي و توريستي اين شهر ديدن كردند كه صددرصد از ارائه خدمات كيفي و كمي ستاد اسكان رضايت كامل را داشتند. 
وي در بخش ديگري از سخنانش اضافه كرد : حدود ۶۰ درصد مدارس اين شهرستان تخريبي و يا نياز به مرمت دارند و در اين زمينه بايد چاره سازي شود و با شناسايي اين مدارس هر چه سريعتر مشكلات حل شود .
ارائه گزارش مصوبات قبلي – تصميم گيري جهت استفاده از فضاي آموزشي شهد گركز – برنامه ريزي جهت هرچه بهتر برگزار شدن هفته معلم – بررسي مشكلات و معضلات در حوزه مروج سلامت از جمله مصوباتي بود كه در اين جلسه مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.  


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1132
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 63

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 219
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:805
بازدید سال:8364
بازدید کل:22304448