عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پيگيري مشكلات عمراني شهرستان آق قلا در سال ۹۳


پيگيري مشكلات عمراني شهرستان آق قلا در سال ۹۳

فرماندار شهرستان آق قلا طي مصاحبه خبري با سايت اسپي دژ از پيگيري مشكلات عمراني شهرستان آق قلا در سال ۹۳ خبر داد.

هيوه چي ، فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تبريك ايام نوروز و آرزوي سالي پربركت و سلامتي براي همشهريان در خصوص پيگيري امورات عمراني به خبرنگار اسپي دژ گفت : يكي از معضلات راه هاي ارتباطي شهرستان آق قلا در محور منتهي به كمربندي علي آباد كتول و گنبد مي باشد كه نياز به ترميم و روكش آسفالت دارد. با پيگيري هاي به عمل آمده با اداره كل راه ، مسكن و شهرسازي مقرر شد تعريض و چهارباند نمودن اين محور در برنامه هاي اين اداره كل قرار گيرد تا در آينده اجرايي گردد.

مشكل ديگر در راه هاي جاده هاي شهرستان آق قلا ، محور منتهي به سد وشمگير مي باشد كه اميدواريم آن هم با رايزني هاي صورت گرفته ، اعتباري به اين امر اختصاص يابد .

جاده بعدي مربوط به محور مواصلاتي به اينچه برون مي باشد كه اخيرا بر اثر عبور كاميون هاي راه آهن تخريب شده است و انشاءا... بتوانيم براي اين محور نيز اعتباري اخذ گردد تا باعث رفع مشكل اين جاده و رضايت رانندگان گرامي شويم.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با خبرنگار اسپي دژ به منطقه اقتصادي آق قلا اشاره كرد و گفت : بخش ديگر اقتصاد آق قلا مربوط به منطقه اقتصادي آق قلا يا همان ۱۰۰۰ هكتاري مي باشد كه مصوب هم شده است. صحبت هاي اوليه در اين خصوص انجام شده است و نيازمند بسترسازي هاي اوليه بوده تا سرمايه گذاران با خيال راحت بتوانند فعاليت اقتصادي خود را در اين منطقه آغاز كنند.

 فرماندار شهرستان آق قلا در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر وضعيت پل تاريخي آق قلا و پل خرمشهر گفت : پل تاريخي آق قلا كه جزء آثار ملي و فرهنگي بوده ، در حال ترميم مي باشد كه پيگيري هاي جدي را نيز در اين سال انجام خواهيم داد. مشكل ديگر نيز بازگشايي كامل پل خرمشهر مي باشد. در حال حاضر موانعي در جهت بازگشايي ضلع شمالي اين پل وجود دارد. اميدواريم كه اين موانع برطرف شده و اين پل به طور كامل قابل بهره برداري گردد تا مشكل عبور و مروردر اين منطقه مرتفع گردد.

وي در پايان خاطر نشان كرد كه تمامي اين موارد در حال پيگيري از مبادي ذيربط به خصوص نمايندگان محترم اين شهر در مجلس شوراي اسلامي بوده تا بتوان پيشرفت چشمگيري در بخش عمراني اين شهرستان داشته باشيم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1353
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 56

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:197
بازدید سال:7756
بازدید کل:22303840