عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری آخرين جلسه كارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا در سال ۹۲


برگزاری آخرين جلسه كارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا در سال ۹۲

برگزاری آخرين جلسه كارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا در سال ۹۲

آخرين جلسه كارگروه بانوان و خانواده شهرستان با حضور فرماندارو مشاورين امور بانوان شهرستان در روز يكشنبه در محل فرمانداري برگزار گرديد.

در اين جلسه الياس هيوه چي   ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن سال نو بيان نمودند: براي كاهش آسيبهاي اجتماعي لازم است مشاورين امور بانوان با برگزاري چنين جلساتي و كاركارشناسي با قدرت ، قوت و ايمان به كار وارد شوند و با استفاده از تمامي ظرفيتها به بررسي ، ريشه يابي ، اولويت بندي و تدوين برنامه هاي اجرايي بپردازند.
فرماندارشهرستان آق قلا با اشاره به جايگاه و نقش والدين  خصوصاً مادران در تربيت فرزند گفتند:اگر مادران آموزش هاي لازم در بحث تربيت مناسب و اصول پيشگيري اوليه را ديده باشند مي توانند در دروني كردن ارزشها و مقاوم سازي فرزندانشان نقش بسزايي داشته باشند به نحوي كه اگر نوجوان در معرض آسيب هم باشد گرايش نداشته و مصون بماند.
ايشان به نقش مشاورين امور بانوان در دستگاههاي مربوطه اشاره كرده و گفت :در بحث كاهش معضلات هيچ كوتاهي قابل قبول نيست و احساس مسئوليت متوليان ، همكاري و تعامل دستگاهها با توجه به كار كارشناسي ،ارائه راهكار و پيگيري مستمر مي تواند گامي در جهت سلامت اجتماع باشد . 
همچنين ايشان با تاكيد بر انجام فعاليتهاي پژو هشي و كاربردي در حوزه پيشگيري از آسيبهاي بانوان وخانواده از مشاورين خواستند در سال ۹۳ با پيگيري فعاليتهاي كاربردي به صورت عملياتي و نشستهاي تخصصي  وارد شده و از پراكنده كاري جلوگيري نمايند .
در پايان خانم پوري كارشناس امور بانوان فرمانداري ضمن تشكر از همكاري همه جانبه مشاورين امور بانوان و دستگاههاي مربوطه به ارائه گزارش عملكرد در سال ۹۲ پرداخته و در خصوص برنامه هاي پيشنهادي هفته زن شهرستان و برنامه هاي عملياتي سال ۹۳ مطالبي را عنوان نمودند. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1025
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 52

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:368
بازدید سال:7927
بازدید کل:22304011