عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خوشبختانه اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش وشمگیر مشهود است

فرماندار آق قلا در جلسه میز خدمت شهر انبارالوم با حضور استاندار گلستان؛

خوشبختانه اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش وشمگیر مشهود است

خوشبختانه اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش وشمگیر مشهود است

فرماندار آق قلا با اشاره به محرومیت شهر انبارالوم اظهار کرد: خوشبختانه در دولت مردمی و جهادی دکتر رئیسی اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش محروم وشمگیر قابل مشاهده و مشهود است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آق قلا دکترسلیمان هاشمی امروز پنجشنبه ۱۵ دی در جلسه کاروان خدمت دکتر زنگانه استاندار گلستان در شهر انبارالوم با حضور دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا ، مدیران دستگاه‌های اجرایی مردم ولایتمدار و قدرشناس ضمن تقدیر از حضور تمامی دلسوزان استان در شهر انبارالوم تصریح کرد :خوشبختانه رفتار صادقانه، خیرخواهی و تلاش خالصانه ای که استاندار گلستان در مسیر خدمت به خرج می‌دهند بین مدیران دستگاههای اجرایی نیز منتشر شده و آنها نیز خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دادند.

 وی افزود: ۶۸ درصد جمعیت شهرستان آق قلا روستایی و ۳۲ درصد آن شهری هستند و بخش گسترده‌ای از روستاییان استان در عرصه کشاورزی فعال هستند.

فرماندار آق قلا تاکید کرد: از وسعت بیش از ۱۲.۵ هزار هکتاری منطقه آزاد اینچه برون بیش از ۱۱ هزار هکتار آن در قلمرو شهرستان آق قلا قرار دارد و بزرگترین شهرک صنعتی استان نیز در این شهرستان مستقر است .

دکتر هاشمی تاکید کرد: تاکنون استاندار گلستان ۷ بار در شهرستان آق قلا حضور یافتند و بر اساس آخرین جلسه حضور ایشان در شهرستان ۳۶ موضوع به تصویب رسید که از این تعداد ۲۷ مورد معادل ۷۷ درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی در دست اقدام قرار دارد. وی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به محرومیت مردم در بخش وشمگیر توجهات به این شهر و به این بخش بیش از پیش انجام شود .

فرماندار آق قلا یادآور شد : خوشبختانه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعزیرات حکومتی و محیط‌زیست در شهرستان آق قلا به صورت مستقل مستقر شدند و امیدواریم هر چه زودتر ادارات پزشکی قانونی اوقاف و امور خیریه و راه و شهرسازی نیز استقرار یابند.

 دکتر هاشمی تاکید کرد : بر اساس تاکیدات استاندار محترم تلاش داریم برنامه هر روستا یک محصول را در بخش وشمگیر نیز پیگیری کنیم و در عین حال مشکلات تجمیع شده از گذشته را با فعالیت های جهادی مرتفع سازیم. فرماندار آق قلا ضمن تقدیر از همراهی مدیریت مزرعه نمونه ارتش در بخش وشمگیر خاطر نشان کرد : این مجموعه اقتصادی می تواند زمینه اشتغال بومیان منطقه را بیش از پیش فراهم نماید و کمک شایانی به توسعه بخش و شهرستان کند.

لازم به ذکر است کاروان خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان امروز پنجشنبه ۱۵ دی در محل شهر انبارالوم و بخش وشمگیر استقرار یافت تا ضمن بررسی مشکلات و مسائل و دغدغه‌های مردم زمینه رفع آن را فراهم نمایند.

خوشبختانه اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش وشمگیر مشهود است

 

خوشبختانه اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش وشمگیر مشهود است

 

خوشبختانه اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش وشمگیر مشهود است

 

خوشبختانه اثرات خدمت صادقانه مدیران در بخش وشمگیر مشهود است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 430
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4502

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4069
بازدید سال:4069
بازدید کل:22300153