عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عزت و اقتدار ایران اسلامی،مرهون خون پاک شهیدان است

وزیر نیرو در دیدار با خانواده شهید"توماچ"شهر آق قلا:

عزت و اقتدار ایران اسلامی،مرهون خون پاک شهیدان است

عزت و اقتدار ایران اسلامی،مرهون خون پاک شهیدان است

"مهندس محرابیان"گفت:عزت و اقتدار ایران اسلامی،مرهون خون پاک شهیدان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،عصر امروز جمعه 13 ام اسفند ماه در ادامه برنامه های حضور نماینده ریاست محترم جمهور در سفر هیات دولت سیزدهم به گلستان،"مهندس علی اکبر محرابیان"وزیر نیرو با همراهی"سلیمان هاشمی"سرپرست فرمانداری،با پدر شهید والا مقام"اسماعیل توماچ"در محل دفتر فرماندار دیدار کرد و به مقام شامخ این شهید گرانقدر،ادای احترام نمود.

وزیر نیرو در این دیدار٬ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی،ایثار و فداکاری شهداء را موجب عزت و اقتدار کشور عزیزمان بیان کرد و افزود:ديدار با والدین شهیدان و حضور در كنار خانواده معظم شهداء٬توفيق الهي براي مسئولان است،خون شهيدان والامقام و صبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان،عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورده است.

نماینده ریاست محترم جمهوری در سفر هیات دولت سیزدهم،افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت:بی تردید روحیه ایثار،شهادت،ایستادگی و صبر خانواده های معظم شهدا،پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.

"مهندس محرابیان"٬تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری،مبتنی بر ضرورت تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد توجه قرار داد و در خاتمه سخنان تصریح کرد:مسئولین نظام مقدس اسلامی،دیدار با خانواده معظم شهداء و تلاش برای رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می‌دانند.

گفتنی است"شهید اسماعیل توماچ" از شهدای جاوید الاثر شهرستان آق قلا است که در لشگر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت نموده و در سال 67 محل نهر عنبر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

عزت و اقتدار ایران اسلامی،مرهون خون پاک شهیدان است

 

عزت و اقتدار ایران اسلامی،مرهون خون پاک شهیدان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 161
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4366

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:425
بازدید سال:7984
بازدید کل:22304068