عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

ظهر امروز به ریاست سرپرست فرمانداری:

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،ظهر امروز دوشنبه نهم اسفند ماه،ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا با محوریت آمادگی شهرستان و تمهیدات لازم ترافیکی جهت استقبال از سفر ریاست محترم جمهوری و مسافرین نوروزی،ساماندهی دستفروشان و مسافربرهای خطی روستائی به ریاست"سلیمان هاشمی"سرپرست فرمانداری و با حضور مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای عضو این شوراء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن قدردانی از تعامل،همفکری و زحمات اعضای این شوراء در راستای بهبود مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان،با اشاره به اهمیت اجرای صحیح قانون در ایجاد امنیت عمومی و سلامت جامعه،اظهار کرد:کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدارسازی آن از وظایف اصلی شورای ترافیک است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگ‌سازی گسترده دارد.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت كشور مبني بر تعطيلي حفاري هاي سطح شهرها،افزود:بر اين اساس تمام حفاري هاي شركت هاي شبکه های زیرساخت از ۱۵ اسفند ماه متوقف شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان آق قلا بر خط کشی و رنگ آمیزی معابر شهری،ترمیم و اصلاح سرعت کاه های دارای حفره و آماده سازی و فراهم نمودن امکانات و تمهیدات لازم ترافیکی سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به منطقه و همچنین رفاه مسافرین نوروزی تاکید نمود.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید نسبت به زيبا سازي ورودي شهر و جمع آوري نخاله هاي ساختماني اقدام شود،تاکید کرد:ورودي شهرها به نوعي در سفر هیات دولت و جذب مسافران ایام نوروز تاثير گزار است و علائم و تابلوهاي مناسب براي حفظ پاكيزگي در اطراف ايستگاه هاي پليس راه نصب شده و در اين خصوص نيز فرهنگ سازي انجام شود.

"هاشمی"ضمن قدردانی از زحمات پلیس راهور و مجموعه نيروي انتظامي براي برقراري نظم و كاهش بار ترافيكي سطح شهر در خاتمه تصریح کرد:همه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با همكاري يكديگر آمادگي كامل تجهیزات لجستیکی را براي استقبال سفر و مسافران نوروزي را داشته باشند.

 

خط کشی معابر داخل و خارج شهر،ساماندهی خودرو های سواری روستائی،ساماندهی تاکسی های درون شهری ،ایمن سازی محورهای مواصلاتی ،اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک ،هدایت ماشین های سنگین جهت تردد از مسیر کمربندی شهر و تعیین مکان مناسب برای مینی بوس های روستایی جهت جلوگیری از افزایش بار ترافیکی شهر از مهمترین مسائلی بود که در آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا مورد بحث و تبادل نظر مسئولین دستگاههای اجرایی قرار گرفت.

ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 204
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4362

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4032
بازدید سال:4032
بازدید کل:22300116