عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا به مناسبت روز پزشك

صبح امروز به مناسبت یکم شهریور صادر شد:

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا به مناسبت روز پزشك

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا به مناسبت روز پزشك

"عبدالغفور غراوی"در پیامی فرا رسيدن يکم شهريور سالروز بزرگداشت حکيم نامدار "ابوعلي سينا" و " روز پزشک " را به جامعه پزشکي شهرستان آق قلا تبريک گفت.

صبح امروز دوشنبه یکم شهریور ماه،"عبدالغفور غراوی"سرپرست فرمانداری با صدور پیامی فرا رسيدن سالروز بزرگداشت حکيم نامدار"ابو علي سينا" و "روز پزشک"را به جامعه پزشکي و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان شهرستان آق قلا تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس ستاد مقابله با کرونا آمده است:

"بسمه تعالی"

ایران اسلامی همواره مهد پرورش بزرگان و دانشمندانی بوده که در راه خدمت به جامعه و انسانیت از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.بزرگانی که هم در وادی علم و دانش و هم اخلاق و ایثار در جهان بی نظیراند و تمام همت خود را در راه رضای خالق در دست گرفته تا امیدِ دوباره زندگی را به هم نوعان خود ببخشند.

یکم شهریور ماه در تقویم کشور عزیزمان،یادآور دانشمند پر فروغ این سرزمین،طبیب نامور،شیخ الرئیس ابوعلی سینا،روز پزشک نامگذاری شده است.

بی تردید توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین موهبت های الهی است و تلاش برای تأمین سلامت به عنوان بزرگترین موهبت الهی پاداشی عظیم دارد و توشه ای غنی برای آخرت است که نصیب بندگان صالح می شود.

حسن انتخاب زاد روز طبیب حاذق و نامداری چون "ابن سينا"به عنوان "روز پزشك"،فرصت مغتنمی فراهم مي‌آورد تا با اشاره به جامعيت علمي،نوآوري و امتيازات خلقي و رفتاري اين حكيم و فيلسوف طبيب،ضمن ارج نهادن بر تلاش ارزشمند و ايثارگرانه اين قشر فرهيخته و تجليل ازخدمات حيات‌بخش آنان كه از مصاديق آيه كريمه "و من احياها فكانما احياالناس جميعا"است نگاهي دوباره به جايگاه ممتاز خدمات پزشكي و ويژگي‌هاي آن داشته باشيم.

اینجانب فرارسیدن اول شهريور ماه سالروز ولادت دانشمند بزرگ و طبيب برجسته و نامدار جهان اسلام شيخ الرئيس ابوعلي سينا و روز پزشک را به قشر بزرگوار و عزیز پزشک و جمیع پزشکان شهرستان آق قلا تبریک عرض نموده،توفيق روز افزون تلاشگران حوزه بهداشت و درمان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 "عبدالغفور"

 سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 194
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4249

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 313
بازدید ماه:7548
بازدید سال:7548
بازدید کل:22303632