عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عدالت محوری و قانون مداری،رسالت مهم قوه قضائیه است

رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا:

عدالت محوری و قانون مداری،رسالت مهم قوه قضائیه است

عدالت محوری و قانون مداری،رسالت مهم قوه قضائیه است

"عبدالغفور غراوی"گفت:عدالت محوری و قانون مداری،رسالت مهم قوه قضائیه است.

صبح امروز چهارشنبه دوم تیر ماه همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه،"عبدالغفور غراوی"سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را به رئیس دادگستری،دادستان عمومی و انقلاب و کارکنان دستگاه قضائی شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس شورای تامین آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری،خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد،در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید "دکتر بهشتی" و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور،هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

این ایام فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید معظم "دکتر بهشتی" و سایر شهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

امیدوارم درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال "تولید،پشتیبانی ها،مانع زدائی ها"نامگذاری شده است،سیستم قضایی شهرستان همچون گذشته حامی و پشتیبان تولید و سرمایه گذاری در جهت توسعه و ارتقاء رفاه عمومی مردم باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر،هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

"عبدالغفور غراوی"

سرپرست فرمانداری و رئیس شورای تامین

شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 225
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4232

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:288
بازدید سال:7847
بازدید کل:22303931