عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 14 خرداد روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت،ایمان و آزادگی است

رئیس ستاد گرامیداشت ارتحال امام شهرستان آق قلا:

14 خرداد روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت،ایمان و آزادگی است

14 خرداد روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت،ایمان و آزادگی است

"عبدالغفور غراوی"گفت:14 خرداد روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت،ایمان و آزادگی است.

صبح امروز پنجشنبه 13 ام خرداد ماه در آستانه فرا رسیدن 2 رویداد مهم در تاریخ  انقلاب اسلامی،"عبدالغفور غراوی"سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرارسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی"قدس سره الشریف"و پنجاه و هشتمین سالروز قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در متن پیام رئیس ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه،یادآور روزهای پر حادثه،غمبار و حماسی از جنس ایثار،عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.

بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود و شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت،برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.

امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل (ره) با رهبری داهیانه خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و مسیر روشنی را برای ساخت تمدن اسلامی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان مشخص نموده است.

قیام حق‌طلبانه ۱۵ خرداد، مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد که وجدان‌های آحاد ملت را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی در هم پیچید و درس‌های زیادی از آن یادآوری می شود.

قیام ۱۵ خرداد ۴۲،زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد این تاریخ شکوهمند نشانه‌هایی همچون مقاومت و ایستادگی برای این روزهای ما دارد تا در جبهه اقتصادی و فرهنگی کفن‌پوش حمایت از انقلاب شویم تا دشمنان بدانند که این ایستادگی در خون ایرانی جریان دارد و نقشه‌های شوم دشمنان راه به جایی ندارد و محکوم به شکست خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)،قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد،را گرامی داشته،امید است با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب،تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری(حفظه الله)در جهت اعتلای نظام اسلامی،بیش از پیش تلاش نمائیم.

"عبدالغفور غراوی"

سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد گرامیداشت ارتحال امام و 15 خرداد

شهرستان آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 230
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4193

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:6
بازدید سال:7565
بازدید کل:22303649