عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انقلاب ما برای حاکمیت ارزش های اسلامی بود

امام جمعه شهرستان آق قلا:

انقلاب ما برای حاکمیت ارزش های اسلامی بود

انقلاب ما برای حاکمیت ارزش های اسلامی بود

حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه شهرستان آق قلا در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی ، تولید و اشتغالزای دهه فجر این شهرستان که در محل سالن کسب و کار شهرک صنعتی آق قلا برگزار گردید ؛ گفت: انقلاب ما انقلاب ارزش های اسلامی بود انقلابی که رهایی و آزادی را برای ایرانیان به ارمغان آورد و به ارزش های اسلامی حاکمیت یافت.

امام جمعه شهرستان آق قلا اضافه کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که خداوند متعال نه تنها برای کشور عزیرمان بلکه برای تمامی جهان اسلام عطا کرد و امروز ما وظیفه داریم قدردان این نعمت الهی باشیم .

آخوند میرزاعلی اضافه کرد: شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است ، بیداری اسلامی که حتی در اروپا را لرزاند و باعث قیام مظاومین بر علیه استبداد شد .

وی اضافه کرد: امروز متاسفانه دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف و با مکر و حیله می خواهند با ارائه تصویری خشن از اسلام و انقلاب ، موجی از اسلام هراسی ، دین گریزی و ایران هراسی به راه بیندازند که جهت مقابله با آنها نیاز به هوشیاری مسلمانان دارد.

امام جمعه شهرستان آق قلا با بیان اینکه بایستی قدردان انقلاب باشیم ، اضافه کردند: قدر این انقلاب و نظام و امنیت که در کشور عزیزمان است را بدانیم و این نعمت بزرگی است که خداوند متعال برای کشور عزیزمان عطاء کرده است و من هشدار می دهم اگر بی تفاوت باشیم دقیقا بدانیم همان بلایی که دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی همچون عراق ، سوریه ، افغانستان و سایر بلاد اسلامی با ایجاد اختلاف به سر مردم شان آورده اند و برادر کشی به راه انداخته اند ، خدای ناکرده در صورت ناسپاسی و قدرنشناسی گریبانگیر ما هم خواهد شد و انتظار چنین پیامدهایی را باید داشته باشیم پس قدردان این نعمت الهی باشیم.

انقلاب ما برای حاکمیت ارزش های اسلامی بود

 

انقلاب ما برای حاکمیت ارزش های اسلامی بود

 

انقلاب ما برای حاکمیت ارزش های اسلامی بود

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1043
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 403

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:368
بازدید سال:7927
بازدید کل:22304011