عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توسعه محوري ملاك انتخاب فرمانداران بوده است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان:

توسعه محوري ملاك انتخاب فرمانداران بوده است

"علی اصغر طهماسبی"گفت: در انتخاب فرمانداران مسائل سياسي را دخيل نكرديم بلكه اولويت انتخاب فرمانداران توسعه محور بودن آنها است.

طهماسبي در آيين توديع و معارفه فرماندار شهرستان آق‏قلا اظهار داشت: فرمانداراني را انتخاب كرده ايم كه توسعه محور بوده و بتوانند در زمينه ايجاد اشتغال پايدار در استان گامهاي مثبتي بردارند.
وي خاطرنشان كرد: پرهيز از هرگونه افراطي گري نگاه مسئولين كشور و استان است كه مورد تأكيد مقام معظم رهبري مي باشد، لذا ممكن است هر كدام از ما داراي نظر و نگاه متفاوتي باشيم اما نقطه نظرات شخصي خود را در امور اداري و مديريتي دخيل نخواهيم كرد.
طهماسبي با تأكيد بر داشتن نگاه اعتدالي در همه امور مديريتي، اذعان كرد: حفظ فضاي تدبير و اميد در كنار ايجاد نشاط عمومي از دستاوردهاي دولت يازدهم است كه فرمانداران بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.
وي با بيان اينكه امروز دشمن در كمين جوانان ما نشسته و لحظه اي غفلت براي ما جبران ناپذيراست بيان داشت: فرمانداران به اين نكته توجه داشته باشند كه با توجه به ظرفيت هاي بالاي استان در تمام سطوح كشاورزي، گردشگري، صنعتي و ... ايجاد اشتغال پايدار براي جوانان را اولويت كاري خود قرار دهند. 
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان، وحدت موجود در استان گلستان را ستودني دانست و افزود: امروز با وجود همه مؤلفه هاي قوميتي، ديني و فرهنگي، مردم استان گلستان زندگي مسالمت آميز و برادرانه اي در كنار هم دارند كه نه تنها در كل كشور بلكه درسرتاسر جهان نيز مثال زدني و قابل تقدير است.
وي تغيير و تحولات را ذات هر تشكيلاتي دانست و گفت: فرمانداران توجه داشته باشند كه وامدار هيچ جريان سياسي نيستند، بلكه همه ما خود را تنها وامدار مردم مي دانيم.
طهماسبي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به دستاوردهاي ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي، اظهار داشت: مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با حضور درخشان خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن، گزينه هاي روي ميز امريكا را زير پا گذاشتند و بار ديگر وفاداري خود را به امام راحل، مقام معظم رهبري و آرمانهاي شهدا نشان داده و به رخ مستكبران كشيدند.
وي يادآور شد: امروز به همت ملت غيور اين سرزمين ظرفيتهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي آنقدر بالا و تعيين كننده است كه دشمن برخلاف مناسبات سياسي و بين المللي، از حضور نمايندگان ايران در كنفرانس ژنو ۲ در خصوص مسائل سوريه ممانعت بعمل مي آورد و اين نشاندهنده ضعف و ترس آنها از اقتدار و اثرگذاري جمهوري اسلامي ايران در جهان است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان خاطرنشان كرد: امروز مذاكرات بين ايران و ۱+۵ با نظر مقام معظم رهبري صورت مي گيرد و تيم مذاكره كننده جمهوري اسلامي به هيچ عنوان از حقوق به حق ملت و كشور كوتاه نخواهند آمد. 
در اين آيين "الياس هيوه چي" به عنوان فرماندار جديد شهرستان آق قلا معارفه شد و از زحمات "حاج گلدي كر" فرماندار پيشين تقدير بعمل آمد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1223
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 40

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 222
بازدید ماه:1019
بازدید سال:8578
بازدید کل:22304662