عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاري اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا در سال ۹۳


برگزاري اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا در سال ۹۳

برگزاري اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا در سال ۹۳

اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا در سال جاري ، باحضور فرماندار و اعضاي عضو ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

در ابتداي جلسه فرماندار و رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا به نقش تربيتي جوانان اشاره كردند و اظهار داشتند :  حضرت امام راحل (ره) در باب جوانان فرمودند تربيت جوانان بايد اسلامي و باتوجه به مسائل روز باشد و مقام معظم رهبري هم مي فرمايند من از جوانان ۳ چيز مي خواهم : تحصيل-تهذيب و ورزش. پس  بايستي ضمن الگوسازي مناسب براي جوانان , اين  رهنمودها را در تمامي برنامه ها بكار گيريم.  
الياس هيوه چي ،  توجه به ويژگيها و خصوصيات قشر جوان و نوجوان را در برنامه ريزيها و سياست گذاري ها و القاء اميد به آينده و اصلاح نگاه از جوان جوياي كار به جوان كارآفرين را ضروري دانسته و افزودند : استفاده از آموزه هاي ديني و اسلامي در كنار فراگيري مهارت و شور و نشاط جواني در نهايت منجر به كاهش آسيب ها در اين حوزه خواهد شد.
رئيس ستاد جوانان در پايان به انتظارات از دستگاهها از جمله آسيب شناسي و ارائه نظرات كارشناسي و تدوين برنامه هاي متنوع اشاره نمود.
سپس كاملي رئيس اداره ورزش و جوانان و دبير ستاد به بيان اهداف ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا  و برنامه ها پرداخت وبه جلسات هماهنگي در دفتر اجتماعي فرمانداري  اشاره كرد.
در اين جلسه مقرر شد  دستگاههاي عضو ستاد نسبت به آسيب شناسي , شناسايي ظرفيت ها و پتانسيل ها, رصد مسائل و مشكلات حوزه جوان و نوجوان اقدام  و ضمن ارسال به دبيرخانه ستاد , در جلسه آتي ستاد , گزارش و ارائه راهكار نمايند.
همچنين  فراگيرشدن ورزش هاي همگاني در جامعه و معرفي آداب و رسوم منطقه نسبت به برگزاري جشنواره هاي فرهنگي ورزشي در سطح روستاها( باهماهنگي بخشداران تابعه و دفتر اجتماعي فرمانداري) و همچنين در سطح شهرها(باهماهنگي شهرداران ) در طول سال با محوريت اداره ورزش و جوانان تاكيد شد.
در پايان مقرر شد مراسم هفته جوان باهمكاري و مساعدت دستگاههاي عضو و سازمانهاي مردم نهاد در تاريخ ۹۳/۳/۱۸ در محل سالن امام خميني(ره) آق قلا برگزار شود.

برگزاري اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا در سال ۹۳

برگزاري اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آق قلا در سال ۹۳


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2944
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:31
بازدید سال:7590
بازدید کل:22303674