عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتباط موثر با والدین و نظارت بر رفتار،موثرترین راه در پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان است

فرماندار در برنامه زنده شبکه شاد با مدیران مدارس شهرستان آق قلا:

ارتباط موثر با والدین و نظارت بر رفتار،موثرترین راه در پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان است

ارتباط موثر با والدین و نظارت بر رفتار،موثرترین راه در پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:ارتباط موثر با والدین و نظارت بر رفتار،موثر ترین راه در پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز چهارشنبه چهارم تیر ماه،همزمان با گرامیداشت هفته مبازره با مواد مخدر،"امیر شیر توماج"فرماندار در برنامه زنده شبکه شاد،با مدیران و معلمین مدارس شهرستان به گفتگو پرداخت.

"امیر شیر توماج"در ابتدای سخنان،هفته قوه قضائیه و مبارزه با مواد مخدر را با یاد و خاطره شهید مظلوم"دکتر بهشتی"،72 تن از یاران ایشان و شهدای نیروی انتظامی عرصه مبارزه با سوداگران مرگ را گرامی داشت و با قرائت قطعه شعری از شاعر و عارف نامدار ترکمن"مختومقلی فراغی"در وصف ائمه اطهار،ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)،روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت را تبریک و تهنیت گفت.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به اعمال برخی ازمحدودیت های اجتماعی و وضعیت قرمز منطقه در بحث کرونا،از خانواده بزرگ آموزش و پرورش خواست،با رعایت پروتکل های بهداشتی در کاهش زنجیره انتقال ویروس کووید 19،یاریگر ستاد و کادر درمان باشند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام(ص)،اعتیاد را پدیده ای شوم و عامل انحطاط جامعه بیان کرد و افزود:فردی که دچار بیماری اعتیاد می شود،هزینه های فراوانی برای جامعه دارد،براساس فرمایشات مقام معظم رهبری،اعتیاد عامل اصلی آسیب های اجتماعی همچون طلاق و سرقت است.

وی از تدوین سند پیشگیری و کاهش مواد مخدر در شهرستان آق قلا خبر داد و خطاب به مدیران و معلمین حاضر در شبکه شاد،گفت:آگاه سازی و پیشگیری،بهترین راه برای فرهنگ سازی و درک بهتر مردم در حوزه آسیب های اجتماعی است و شما عزیزان با نظارت بر رفتار دانش آموزان و ارتباط موثر با والدین،در کاهش این بلای خانمانسوز و اعتیاد دانش آموزان خواهید شد.

"توماج"در خاتمه سخنان ضمن اشاره به وضعیت کنونی جامعه با توجه به موج دوم شیوع ویروس کووید 19،از زحمات و تلاشهای ارزنده معلمین مدارس شهرستان در زمان کرونا و اجرای برنامه های آموزشی در شبکه شاد،قدردانی بعمل آورد.

ارتباط موثر با والدین و نظارت بر رفتار،موثرترین راه در پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 289
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3997

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:287
بازدید سال:7846
بازدید کل:22303930