عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است


نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است

فرماندار شهرستان آق قلا در همایش " یا رحمه االعالمین " که در حوزه علمیه اسلامیه روستای میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا برگزار شده بود گفت:بی تردید آزادی بیان را می توان یکی از حقوق بنیادین بشر دانست ولی نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است.

الیاس هیوه چی با اشاره به توهین دوباره نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام اضافه کرد:اصرار مدیران این نشریه برای ارائه تفسیر مطلق از آزادی بیان چنان سرنوشت دردناکی را رقم زد که هم دل تمامی مسلمانان جهان را به درد آورد و هم بیم افزایش تروریسم و خشونت را بین کشورهای جهان افزایش داد.

وی اضافه کرد: حوادث تروریستی به وقوع پیوسته روزهای اخیر در اروپا به روشنی بیانگر این موضوع است که اروپا شاید در حوزه اقتصاد و فرهنگ توانسته باشد به یک اتحاد نسبی رسیده باشد اما در حوزه امنیت سران کشورهای اروپایی بشدت از مبادله اطلاعات با یکدیگر خود داری می کنند و همین پنهان کاری های اطلاعاتی ، حوادث تروریستی را رقم می زند که نمونه دیگرش ماجرای کافهع سیدنی استرالیا بود.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان گوشه ای از هجمه های صورت گرفته در جهان غرب علیه پیامبر مکرم اسلام بیان داشتند: اشخاصی همچون سلمان رشدی ، گلدزیهر ، محمد کالیش در آلمان ، مایکل کوک ، زوزف شاخت و رژی بلاشر که به عناوین مختلف در نوشته های خود شیطنت می کنند و از کودکی پیامبر و حوادث آن گرفته تا تعداد زوجات ، جنگ ها ومعراج و ........... مورد هجوم و تردید قرار می دهند ولی آنچه که مهمتر است این است که امروزه متفکران و استادان دانشگاه ها در غرب اشکال هایی در مورد پیامبر مطرح می کنند که نیاز به کار علمی جدید دارد.

هیوه چی اضافه کرد:امروز حتی برخی الهی دانان مسیحی معاصر برای اثبات برتری مقام و منزلت حضرت عیسی (ع) نسبت به پیامبر به خود قرآن استناد می کنند و به دلیل کرامات و فضایل بی شماری که در قرآن برای عیسی مسیح ذکر شده و ادعای برتری و رجحان برای پیامبر مسیح در برابر پیامبر مکرم اسلام می کنند که نیاز به پاسخ علمی جدید و محکم دارد.

فرماندار شهرستان آق قلا در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فکاهی شارلی ابدو ، افزودند:در سابقه فعالیت 50 ساله این نشریه فکاهی چیزی جز تمسخر و استهزای مقدسات ادیان و حتی مقبولات و اشخاص غربی همچون شارل دوگل اسطوره فرانسوی ها و سیاست مداران دیده نمی شود و حتی کلیسای واتیکان 14 بار علیه این نشریه اقامه دعوا کرده که به نتیجه نرسیده است و این بار به ساحت پاک پیامبر (ص) توهین نمودند که سراسر مسلمانان جهان آن را محکوم کردند.

در ادامه همایش حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه شهر آق قلا و حجت الاسلام دیلم رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان‎های گلستان و گیلان در خصوص محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو سخنرانی کردند.

گفتنی است این همایش به صورت خودجوش و مردمی و به دعوت دفتر امام جمعه شهرستان آق قلا حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی برگزار شده بود .

نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است

 

نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است

 

نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است

 

نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است

 

نگاه مطلق به آزادی بیان و اندیشه یک آفت خطرناک است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1068
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 379

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:786
بازدید سال:8345
بازدید کل:22304429