عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تیم بازرسی با گرانفروشی و افزایش بهای توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع،برخورد قاطع نماید

فرماندار در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا تاکید کرد:

تیم بازرسی با گرانفروشی و افزایش بهای توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع،برخورد قاطع نماید

تیم بازرسی با گرانفروشی و افزایش بهای توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع،برخورد قاطع نماید

"امیر شیر توماج"بر برخورد قاطع تیم بازرسی کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا با گرانفروشی توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز یکشنبه دهم آذر ماه،هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا در سال جاری به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو کارگروه،نمایندگان اتاق اصناف،روسای اتحادیه های صنفی و نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی،اتخاذ تدابیر و کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالاها پس از سهمیه بندی سوخت و افزایش حامل های انرژی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه ضمن اشاره به افزایش بهای سیلندر گاز مایع،از تیم بازرسی اداره صمت خواست ضمن برخورد قاطع با گرانفروشی در این حوزه،تخلفات توزیع کنندگان را به دبیرخانه کارگروه گزارشس نمایند.

رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا به اهمیت نقش بازار در تامین نیازهای اساسی و رضایتمندی شهروندان و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا اشاره کرد و افزود:سیاست تنظیم بازار،دفاع از حقوق تولیدکننده،توزیع کننده و مردم به عنوان گیرنده خدمات و کالا است و هرچه حضور مسئولان در این حوزه پر رنگ تر باشد،اطمینان مردم نیز بیشتر می شود.

با توجه به سهمیه بندی سوخت و افزایش قیمت بنزین و لزوم نظارت مستمر کارگروه تنظیم بازار بر قیمت های کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم،جلسات کارگروه بصورت مستمر در روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود.

تشریح وظایف جدید کارگروه با توجه به ابلاغ دستورالعمل سهمیه بندی سوخت،گزارش اتحادیه های قصابان و مواد پروتئینی و خواربار و لبنیات در سطح بازار در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز مردم٬بازرسی های صورت گرفته توسط کمیته های 5 گانه کارگروه و گزارش بازرسی اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده از مهمترین موارد مطرحه در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا بود.

تیم بازرسی با گرانفروشی و افزایش بهای توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع،برخورد قاطع نماید

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 345
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3639

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:349
بازدید سال:7908
بازدید کل:22303992