عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

صبح امروز به ریاست فرماندار:

چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز یکشنبه 26 ام آبان ماه،چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا در سال جاری به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو کارگروه،نمایندگان اتاق اصناف،روسای اتحادیه های صنفی و نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی،اتخاذ تدابیر و کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالاها پس از سهمیه بندی سوخت و افزایش حامل های انرژی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امیر شیر توماج"در این جلسه ضمن اشاره به تصمیم روسای سه قوای جمهوری اسلامی در خصوص سهمیه بندی سوخت و افزایش قیمت بنزین و مکلف شدن دستگاههای اجرایی در اجرای این دستور العمل،از تعامل و همدلی مجموعه شورای تامین در برقراری نظم و امنیت شهرستان قدردانی بعمل آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا از نمایندگان اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی خواست گزارش اقدامات و برنامه ها را به ستاد ارائه کرده و از اداره صمت و دبیر کارگروه تنظمی بازار شهرستان خواست جلسات را روزهای یکشنبه و بصورت هفتگی برگزار نماید.

رئیس کارگروه تنظیم بازار از معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی خواست ضمن مکاتبه با شرکت نفت استان،آخرین وضعیت حامل های انرژی و سوخت گازمایع را به فرمانداری اعلام نمایند.

تشریح وظایف جدید کارگروه با توجه به ابلاغ دستورالعمل سهمیه بندی سوخت،گزارش اتحادیه های قصابان و مواد پروتئینی و خواربار و لبنیات در سطح بازار در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز مردم٬بازرسی های صورت گرفته توسط کمیته های 5 گانه کارگروه و گزارش بازرسی اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده از مهمترین موارد مطرحه در چهارمین جلسه صبح امروز کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا بود.

چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 576
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3608

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:465
بازدید سال:8024
بازدید کل:22304108