عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان :

اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر ضرورت وحدت هر چه بیشتر امت اسلامی گفت: هر گونه اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند.

آیت اله 'سیدکاظم نورمفیدی' روز سه شنبه در مراسم جشن بزرگ وحدت در جمع مردم شهرستان آق قلا اظهار کرد: وحدت و اتحاد، همدلی و برادری بین امت اسلامی خواست حق تعالی و نبی مکرم اسلام (ص) و نیز یک نعمت الهی است.

امام جمعه گرگان با بیان این که بسیاری از دستورات دین مبین اسلام از جمله 'سلام کردن، شرکت در تشییع جنازه فرد مسلمان، عیادت از بیمار، نماز جماعت، زکات، حج و جهاد' بر پایه وحدت استوار است گفت: علاوه بر منشاء دینی، وحدت منشاء عقلانی نیز دارد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی اختلاف سلیقه ها بین شیعه و اهل سنت خاطرنشان کرد: با وجود این اختلاف سلیقه ها، یک واقعیت مهم نیز وجود دارد که عقل نیز بر آن صحه می گذارد و آن این که ' همه ما مسلمان و پیرو حضرت محمد (ص) هستیم و نباید اختلاف مذهب ما را به جان هم بیندازد'.

آیت اله نورمفیدی همچنین با اشاره به چنددستگی مسیحیان و این که کمتر با هم جنگ و دعوا دارند گفت: با این که دین اسلام سفارش زیادی به وحدت دارد معلوم نیست چرا باز هم مسلمانان به جان هم می افتند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر ضرورت بیداری مسلمانان از خواب غفلت و توجه بیشتر به وحدت، به فعالیت شبکه های ماهواره ای که به نام شیعه و اهل سنت و توسط اسرائیل و آمریکا راه اندازی شده، اشاره کرد و افزود: در این شبکه ها به مقدسات این دو مذهب بزرگ توهین می شود.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: این قبیل کارها، نه دفاع از شیعه است و نه دفاع از اهل سنت بلکه تیشه به ریشه اسلام می زند و مسلمانان باید هوشیار و آگاه باشند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به حوادث عربستان اشاره کرد و گفت: با وخیم شدن حال پادشاه عربستان و برای جانشینی وی و به اصطلاح خادم الحرمین، با آمریکا مشورت می شود و این برای امت اسلامی شرم آور است.

آیت اله نورمفیدی افزود: اگر 57 کشور جهان اسلام دست به دست هم دهند اسرائیل یک شبه نابود می شود اما در عمل برخی کشورهای عربی از این رژیم غاصب حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با تبریک ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و نیز هفته وحدت گفت: هفته وحدت که بر پایه نگاه و تفکر امام راحل پایه گذاری شد امروز در جهان اسلام گسترش یافته است.

آیت اله نورمفیدی با تأکید بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت در ایران اسلامی و استان گلستان افزود: ملت ایران در سایه وحدت تاکنون موفقیت های زیادی به دست آورده است و معلوم نبود اگر وحدت نبود چه اتفاقات ناگواری در کشور و این استان حادث می شد.

این مراسم در مصلی نماز جمعه اهل سنت آق قلا با حضور علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد ضمن این که در ابتدای مراسم جمعی از علمای اهل سنت به مولودی خوانی پرداختند.

اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

 

اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

 

اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

 

اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

 

اختلاف بین شیعه و سنی تیشه به ریشه اسلام می زند

 منبع ایرنا

عکس:روابط عمومی فرمانداری آق قلا

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1205
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 359

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:191
بازدید سال:7750
بازدید کل:22303834