عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن عاطفه ها در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد

صبح امروز با حضور فرماندار:

جشن عاطفه ها در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد

جشن عاطفه ها در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد

با حضور"امیر شیر توماج"فرماندار،جشن عاطفه ها در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز چهارشنبه دهم مهر ماه،مراسم جشن عاطفه ها در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند،با حضور"امیر شیر توماج"فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در حاشیه این مراسم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی،جشن عاطفه‌ها را بستر مناسبی برای کمک به دانش‌آموزان محروم دانست و افزود:بعضی از اعضای محروم جامعه با وجود برخورداری از استعدادهای بسیار،به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند وارد فضای آموزشی شوند پس همه باید در حد توان،به آن‌ها کمک کرده و زمینه تحصیل آنان را مهیا کنیم.

فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به اینکه هر چه فقر در جامعه کم‌رنگ‌تر شود مسائل و معضلات هم به نحو چشمگیری کاهش می‌یابد،خاطر نشان کرد:نوع‌دوستی،نیک‌اندیشی،هم‌یاری و دستگیری از نیازمندان با تعامل،وحدت‌ کلمه و عزم ملی امکانپذیر است.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا تصریح کرد:باید با تأسی از شهدا و الگوگیری از رویکرد ایثار و از خودگذشتگی آنان،در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنیم و توجه به کودکان محروم جامعه را نیز مد نظر داشته باشیم.

"توماج"حضور پرشور در جشن عاطفه‌ها را وظیفه‌ای ملی و انقلابی دانست و گفت:کمیته امداد برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که توسط امام خمینی(ره) در حمایت از مستضعفان و افراد بی‌بضاعت تأسیس گردید و همگان وظیفه دارند در راستای کمک به نیازمندان،این نهاد را حمایت کنند.

گفتنی است در سال گذشته به همت والای مردم نوعدوست شهرستان آق قلا قریب 50 میلیون تومان کمکهای نقدی و غیر نقدی جهت دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری گردید و امسال پیش بینی میگردد بالغ بر 110 میلیون تومان با مشارکت نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مردم متدین در سطح شهرستان جمع آوری گردد.

جشن عاطفه ها در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد

 

جشن عاطفه ها در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد

 

جشن عاطفه ها در دبستان سمیه شهر آق قلا برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 556
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3493

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:591
بازدید سال:8150
بازدید کل:22304234